شناسهٔ خبر: 134669 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

سال جدید، سال پیشرفت و اشتغال بیشتر برای جوانان خواهد بود

شافعی43 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیام نوروزی خود عنوان کرد: سال جدید، سال پیشرفت و اشتغال بیشتر برای جوانان خواهد بود.

به گزارش «نماینده» به نقل از اتاق بازرگانی ایران، غلامحسین شافعی، در پیام نوروزی خود، سال جدید را سال پیشرفت و اشتغال بیشتر برای جوانان عنوان کرد.

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبراللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

تقارن نوروز ۹۶ با خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) «ام ابیها»، ‌ بر شادمانی و نشاط عید امسال ایرانیان افزوده و این تقارن با سعادت را باید در آغازین روزهای سال جدید به فال نیک گرفت. حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه‌ای از قدرت الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی فعالان اقتصادی کشور تبریک گفته و سالی سرشار از برکت و سلامتی را برای این عزیزان مسألت دارم.

سال ۹۵ با همه فراز و نشیب‌ها به پایان رسید و بهاری شگفت که با امید فرا رسیده، نوید فصلی دیگر برای همه ماست که دل در گرو توسعه ایران عزیزمان داریم. زمان به سرعت در گذر است و تجارب ارزنده این سال‌ها به همه ما اعلام می‌کند که اگر به این تغییرات با شکوه، با تأمل و عبرت نگاه کنیم، روزهای بهتری را برای خود و ایران عزیز خواهیم ساخت.

با آرزوی موفقیت و خوشبختی و بهروزی برای همه دست‌اندرکاران و فعالان اقتصادی کشور، بهترین و شکوفاترین روزها را برای ایران عزیز، همکارانم در اتاق ایران و اتاق‌های سراسر کشور از ایزد منان خواهانم

نظر شما