شناسهٔ خبر: 134650 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

«روحانی» موافق کاندیداتوری یک اصلاح‌طلب در کنار خودش نیست

روحانی عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره معرفی یک گزینه در کنار روحانی برای انتخابات ۹۶ گفت: تا جایی که اطلاع دارم، روحانی موافق این موضوع نیست.

به گزارش «نماینده»، افشین حبیب‌زاده عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، درباره فعالیت‌های این شورا همزمان با شروع ثبت‌نام‌ها، گفت: احزاب مختلفی که عضو شورای عالی سیاست‌گذاری هستند از افرادی که احساس می‌شود دارای شرایط و شاخص‌های لازم هستند، دعوت به ثبت‌نام می‌کنند.

وی با بیان اینکه شورای عالی سیاست‌گذاری تصمیم ندارد برای ثبت‌نام اعلام عمومی کند، خاطرنشان کرد:  این کار توسط گروه‌ها انجام می‌شود و از افرادی که شاخص‌های اصلی مثل اصلاح‌طلب بودن و تخصص لازم را دارند، دعوت به ثبت‌نام می‌کنیم. این اشخاص بعد از ثبت‌نام مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. کاندیداهای شهر تهران در شورای عالی به رای گذاشته می‌شوند و کاندیداهای هر حوزه هم توسط شورای اصلاح‌طلبان همان حوزه مشخص می‌شوند.

حبیب‌زاده درباره دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری با روحانی، اظهار داشت: ما جلسه‌ای با آقای شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور داشتیم که همه مباحث مرتبط با انتخابات بحث و در نهایت دکتر روحانی به‌ عنوان نامزد اصلاح‌طلبان انتخاب شد. جلسه اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری با دکتر روحانی هم قرار شد توسط آقای شریعتمداری هماهنگ شود و به ما خبر دهد.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره معرفی یک گزینه در کنار روحانی برای انتخابات ۹۶، گفت: تا جایی که اطلاع دارم، دکتر روحانی موافق این موضوع نیست، لذا ما هم چنین قصدی نداریم و تنها نامزد ما برای انتخابات ریاست‌جمهوری دکتر روحانی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اخیراً جلسه‌ای نیز با هیئت‌رئیسه شوراهای اصلاح‌طلبان سراسر کشور داشتیم که در این جلسه همه مستندات لازم ابلاغ شد. شورای‌های استانی اصلاح‌طلبان شکل گرفته و آماده شروع ثبت‌نام‌ها در ۳۰ اسفند هستیم.

نظر شما