شناسهٔ خبر: 134645 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دولتمردان از شنیدن حرف مردم فرار می‌کنند

حسینعلی حاجی‌دلیگانی431 نماینده مجلس گفت: مسئولان این دولت از شنیدن حرف مردم فرار می‌کنند و از اینکه بدانند در جامعه چه می‌گذرد وحشت دارند و بین مردم نمی‌آیند و به مسائل بی‌توجه هستند

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم درباره نحوه پاسخگویی وزیر راه و شهرسازی به شهروندان در فرودگاه، گفت: توصیه من به وزیر راه و شهرسازی این است که بیشتر با مردم رابطه داشته باشد، البته این طرز صحبت در اغلب مدیران دولت رویه است و این‌گونه رفتار را بین وزرا و حتی استانداران این دولت شاهدیم.

وی افزود: مسئولان این دولت وقتی پشت تریبون و رسانه ملی قرار می‌گیرند به‌ راحتی از احترام به مردم حرف می‌زنند، اما در عمل این‌طور نیست و یک حالت دوگانگی وجود دارد. رفتار آخوندی هم در این راستا قابل تفسیر است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تلاشی در کشور و بین مسئولین اجرایی هست که مردم را تحویل نگیرند و جدا از مردم فکر کنند، گفت: مسئولان این دولت از شنیدن حرف مردم فرار می‌کنند و از اینکه بدانند در جامعه چه می‌گذرد وحشت دارند و بین مردم نمی‌آیند و به مسائل بی‌توجه هستند و موجب می‌شود مشکلات را درک نکنند و تصمیماتی بگیرند که مشکلات را دوچندان کند.  
به گزارش تسنیم، عباس آخوندی وزیر راه  وشهرسازی در بازدید اخیرش از فرودگاه مهراّباد در پاسخ به گلایه یکی از شهروندان از هزینه بالای پارکینگ فرودگاه، گفت: "باید از شما بیشتر هم(هزینه پارکینگ) بگیرند. " وی پیشتر نیز در اظهارنظری درباره مسکن مهر گفته بود:  "مسکن  مهر طرح مزخرفی است".

نظر شما