شناسهٔ خبر: 134617 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

علی‌رغم آمار دولت با خیل عظیم جوانان بیکار روبرو هستیم

جبهه انقلاب مردمی ریاض گفت: دولت در رابطه با ایجاد شغل در سال‌های گذشته آمار و ارقام متعددی را ارائه کرده ولی آن چیزی که در صحنه عمل با آن روبرو هستیم خیل عظیم جوانان بیکار فارغ التحصیل است.

به گزارش «نماینده» سید علی ریاض مسئول کمیته اجتماعی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، با اشاره به‌ضرورت تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب، اظهارداشت: جبهه مردمی حرکتی نو و شایسته است که امیدوارم بتواند به حرکت پویای خود در مسیر برآورده کردن مطالبات به‌حق مردم باقدرت ادامه دهد.

وی با انتقاد از وضع اقتصادی موجود در کشور، تصریح کرد: امروز در بحث اقتصاد خانوار، شاهد کاهش محسوس در توانایی معیشتی مردم هستیم.

مسئول کمیته اجتماعی جبهه مردمی با اشاره به روند افزایشی تعرفه‌های درمانی تصریح کرد: با توجه به تخصصی که بنده در حوزه پزشکی دارم، متأسفانه در سال‌های اخیر شاهدم که در بخش خصوصی و غیر بیمه‌ای، تعرفه‌ها به شکل فزاینده‌ای بالا رفته است.

ریاض درباره کارنامه وزرات بهداشت در طرح تحول سلامت، گفت: وزارت بهداشت در بخش بیمه‌ای، طرح تحول سلامت و همچنین در بحث خدمات بستری اقدامات قابل قبولی انجام داده که حتی نظر مثبت رهبری را نیز در پی داشته است. در مجموع وزارت بهداشت دولت یازدهم علی‌رغم کاستی‌هایی که در طرح تحول سلامت وجود داشت، نمره قبولی گرفته است.

وی با اشاره به عدم توفیق دولت در ایجاد شغل برای جوانان، گفت: مسئولین دولتی در رابطه با ایجاد شغل در سال‌های گذشته، آمار و ارقام متعددی را ارائه کرده‌اند ولی متأسفانه آن چیز که در صحنه عمل با آن روبرو هستیم خیل عظیم جوانان فارغ‌التحصیل است که از بیکاری رنج می‌برند.

نظر شما