شناسهٔ خبر: 134595 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

آیا «روحانی» تک‌دوره‌ای می‌شود؟ /انصاری: احتمال هر اتفاقی محتمل است

انصاری معاون رئیس جمهور درپاسخ به این پرسش" احتمال یک دوره ای شدن دولت آقای روحانی را چه میزان می دانید؟"، گفت:در مقام احتمال هر اتفاقی محتمل است.

به گزارش «نماینده»، مجید انصاری"عضو مجمع روحانیون مبارز" در دولت اصلاحات، معاون پارلمانی رئیس جمهور بود. او پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ۹۲، باردیگر بر کرسی معاونت پارلمانی تکیه زد اما بعد تصمیم رئیس دولت تدبیر و امید مبنی بر ترمیم کابینه و خروج الهام امین زاده از معاونت حقوقی، انصاری از ساختمان بهارستان نقل مکان و به دفتر معاونت حقوقی رئیس جمهور رفت.

او در گفتگویی به تشریح فضای انتخابات سال آینده پرداخت و در پاسخ به این پرسش"آخرین تصمیم رئیس جمهوری نسبت به حضور درانتخابات و آخرین تحولات در این زمینه چیست؟، گفت:اخرین تصمیم آقای رئیس جمهور را نمی دانم چون این موضوع تصمیم شخصی ایشان است و هر زمان که صلاح بدانند اعلام نظر خواهند کرد. ولی آنچه که من اطلاع دارم این است که ان شاءالله آقای روحانی برای دور آینده هم کاندیدا خواهد بود. ایشان در برخی از جلسات از اعضای دولت و برخی از بزرگان مشورت هایی انجام داده اند. ان‌شاءالله حتما کاندیدا خواهند بود.

این عضو کابینه می گوید: یکی از شخصیت هایی که خیلی قبل از دیگران اصرار زیادی نسبت به کاندیداتوری آقای روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری داشتند آیت الله  هاشمی رفسنجانی بودند و بارها بر ادامه ی راه دولت تدبیر و امید تاکید زیادی داشتند.

انصاری درباره اینکه احتمال یک دوره ای شدن دولت آقای روحانی را چه میزان می دانید؟، اظهارداشت:در مقام احتمال هر اتفاقی محتمل است اما با شناختی که از جامعه دارم فکر می‌کنم که ان‌شالله آقای روحانی در مرحله نخست با رای خوب پیشگام خواهند شد.

نظر شما