شناسهٔ خبر: 134554 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ورود ۱.۵میلیون «نوگواهینامه» به خیابان‌های شهر/نوروز برف و بارانی

سردار مهری 43 رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در ۱۱ ماهه گذشته ۱.۵ میلیون «نو گواهینامه» به تعداد رانندگان اضافه شده‌ است، گفت: نوروز امسال با نوروزهای سال‌های قبل تفاوت دارد.

به گزارش«نماینده»سردار تقی مهری در مراسم آغاز رزمایش ترافیکی نوروز ۹۶ گفت: این رزمایش با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی شده است و همه همکاران با تمام توان از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین با شعار پرهیز از خطر، آرامش در سفر برای برقراری نظم و انضباط ترافیکی به صحنه آمده‌اند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه نوروز امسال با نوروزهای سال‌های دیگر تفاوت دارد، افزود: در ۱۱ ماهه گذشته یک و نیم میلیون «نو گواهینامه» به تعداد رانندگان اضافه شده‌ و همچنین قریب به ۱۹ میلیون خودرو و ۱۲ میلیون موتورسیکلت شماره گذاری شده که همین شرایط را متفاوت می‌کند البته همه خدمت‌گزاران نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های خدماتی به عنوان نماینده دستگاه‌های خدماتی سعی می‌کنند تعطیلات بی‌خطری را برای شهروندان رقم بزنند.

وی گفت: هواشناسی پیش بینی کرده که امسال در ایام نوروز شاهد بارش برف و باران هستیم؛ از این رو باید با توجه به شرایط ویژه جوی، رانندگی قابل قبولی از سوی رانندگان ارایه شود و هم اینکه مأموران پلیس راهور با حضور پررنگ در جاده‌ها آرامش را به رانندگان القا کنند.

نظر شما