شناسهٔ خبر: 134553 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

هزینه کردها در ستاد هماهنگی شورایاری ها شفاف است

طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از اظهارات برخی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر تخلف در ستاد هماهنگی شورایاری ها گفت: همه هزینه کردها در این ستاد شفاف است.

به گزارش«نماینده»، مرتضی طلایی در جریان سیصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به گزارش ستاد شورایاری ها در سال ۹۵ اظهار کرد: تا این تاریخ دو میلیارد و ۵۹ میلیون تومان در ستاد شورایاری ها ذخیره شده و بخش قابل توجهی نیز برای کاهش هزینه ها از خدمات شهرداری ها استفاده کرده ایم.

وی تصریح کرد: تاکنون یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان از طریق شورای شهر تهران به ستاد هماهنگی شورایاری ها واریز شده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: از دو میلیارد و ۵۹ میلیون تومان، حدود یک میلیارد تومان به صورت مستقیم به شورایاری های محلات داده شده است و مابقی رقم در پنج سرفصل از جمله آموزش توانمند سازی، اطلاع رسانی و روابط عمومی، اقدامات اجرایی و ... هزینه شده است.

وی با انتقاد از برخی از اعضای شورای شهر تهران و اظهارات آنها مبنی بر عدم شفاف سازی مالی در ستاد شورایاری ها تصریح کرد: عنوان چنین مطالبی درست نیست و شفافیت تنها به حرف نیست بلکه به عمل است و شیوه ستاد شورایاری ها به گونه ای است که شفاف و مشخص است.

طلائی اضافه کرد: متأسفانه بعضی از اعضاء صحبت های غیر واقعی را مطرح می کنند و در ادامه پاسخگو نیستند.

وی همچنین به روند تأیید صلاحیت شورایاری ها در انتخابات خاطرنشان کرد: این یک روند کاملاً مشخصی است که در اختیار بخش ستاد هماهنگی نیست.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: شورایاری ها، یک ظرفیت قابل توجهی دارند و بگذاریم این مجموعه به خدمت گذاری خود در محلات ادامه دهد و جایگاه اجتماعی آن را حفظ کنیم.

نظر شما