شناسهٔ خبر: 134430 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تخلفات دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز به کمیسیون اصل ۹۰ رسید

ترکی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از نامه‌نگاری این کمیسیون با میراث فرهنگی و دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز برای بررسی تخلفات این دو مرکز خبر داد.

به گزارش«نماینده» اکبر ترکی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، از واصل شدن برخی شکایات از سازمان میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون اصل ۹۰ برای بررسی این شکایات به استان فارس سفری داشتند.

وی با بیان اینکه مستنداتی از سوی شکات و مراجع ذی‌صلاح در اختیار کمیسیون اصل ۹۰ دال بر تخلفات در این ۲ مرکز قرار داده شده است، ادامه داد: در سفری که اعضای کمیسیون به استان فارس داشتند، جلساتی با رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و سازمان میراث فرهنگی استان برگزار شد.

نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بیشترین شکایات واصله درباره دانشگاه علوم‌پزشکی استان فارس بود، تصریح کرد: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ بررسی‌های اولیه را در این مورد انجام داده‌اند، اما سوالات و ابهاماتی باقی مانده است.

ترکی گفت: برای رفع سوالات و ابهامات باقی مانده، کمیسیون اصل ۹۰ نامه‌هایی را به سازمان میاث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز واصل کرده تا این دو مرکز مدارک، مستندات و دفاعیات تکمیلی خود را به کمیسیون اصل ۹۰ واصل کنند تا ابهامات و سوالات باقی مانده رفع شود.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس افزود: پس از دریافت پاسخ نامه‌های واصله از سوی کمیسیون به این ۲ مرکز و رفع سوالات و ابهامات موجود، جمع‌بندی نهایی انجام شده و در صورت لزوم این گزارش در صحن علنی مجلس نیز قرائت می‌شود.

نظر شما