شناسهٔ خبر: 134301 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

بهتر از اس-۳۰۰ را در داخل ساختیم

سرلشکر صالحی2 فرمانده کل ارتش گفت: امروز در همه زمینه ها تجهیزات خود را تولید می کنیم و اگر اس ۳۰۰ می گیریم نمونه برتر آن را ساختیم و می سازیم. در دریا هم عزت داریم.

به گزارش «نماینده»، امیر سرلشکر عطاالله صالحی صبح امروز در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره های بیست و ششم و دهم حرفه ای که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، اظهارداشت: ارتقای فکر شما بعنوان مدیریت های آینده هرچه با اندوخته و ذخیره بهتری باشد می تواند آینده ما را با شکوه تر رقم بزنید.

وی افزود: در جهانی زندگی می کنیم که کشورهایی با قدرت های پایین، متوسط و برتر در آن قرار دارند. شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب امروز تحقق پیدا کرده است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز داشتن قدرت پایین، متوسط و بالا به خودی خود استقلال بوجود نمی آورد، گفت: نیروی انسانی کارآمد و متدین مسئله مهمی است که با انقلاب بوجود آمد. امروز مسئله اراده اعمال قدرت مهم است.

صالحی افزود: آنهایی هم که به اصطلاح قدرت برتر هستند به جهت اینکه در مسیر اعمال زور از آن استفاده می کنند، دچار چالش شدند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: امروز می بینیم که استکبار جهانی در یک گرداب گیر کرده است و این موجب فروپاشی انها خواهد شد. ما در سایه استقلال شعور و رهبری با آرمان خواهی و شناخت به سمت رشد و تهالی حرکت می کنیم.

صالحی خطاب به حاضرین گفت: وظیفه شما این است که ترفندهای نو دشمن را بشناسید و در صف اول بایستید و از انقلاب دفاع کنید.

وی گفت: امروز انگلیس خبیث که وارد منطقه شده است طراحی های می کند و ما به آن تهدیدات نوین می گوییم که شکل های تازه ای دارد اما تهدید جدیدی نیست.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: در عراق و سوریه که گرفتار توطئه‌ها بودند، ایران از نظر فکری و معنوی کمک می‌کند و به آنها اثبات می‌کند هرکس برای حفظ استقلال بکوشد، می‌تواند همه چیز از جمله قدرت نظامی برتر هم به دست آورد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: امروز در همه زمینه ها تجهیزات خود را تولید می کنیم و اگر اس ۳۰۰ می گیریم نمونه برتر آن را ساختیم و می سازیم. در دریا هم عزت داریم و برنامه داریم به همه جای دنیا برویم.

صالحی با بیان اینکه در پدافند هوایی، زمینی و همه جا می درخشیم گفت:ادعا می کنیم این توان را داریم تا در کنار همه نیروهای مسلح در برابر هر اندیشه تهدیدآمیزی بایستیم.

نظر شما