شناسهٔ خبر: 134269 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

سخنان معاون سیمای رسانه ملی درباره سریال «سلمان» و فردوسی پور

اصحاب رسانه مرتضی میرباقری معاون رسانه ملی درباره ساخت سریال «سلمان فارسی»، پرداختن به خبر جایزه اسکار اصغر فرهادی و پخش صدای محمدرضا شجریان سخن گفت.

به گزارش «نماینده»، نشست مطبوعاتی مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی شب گذشته ۱۷ اسفندماه با پرسش و پاسخ‌های خبرنگاران همراه بود که در ابتدا معاون سیما در پاسخ به پرسشی درباره نبود داوود میرباقری در تلویزیون و ساخته نشدن سریال هایی چون «سلمان فارسی» اظهار کرد: ما در تدارک ساخت سریال «سلمان فارسی» هستیم و میرباقری هم در روستایی در حال تکمیل فیلمنامه خود است.

وی درباره رویکرد «هفت» نیز اظهار کرد: اتفاقاتی که در برنامه «هفت» رخ داده است باید اصلاح شود چون ادب و احترام جزو اصول سازمان است و دوستانی که این ادب و احترام را رعایت نمی کنند تذکر می گیرند. البته ما در حوزه سینما «سینما دو» و برنامه «چشم شب روشن» را هم داریم ولی بعضی برخوردها باید اصلاح شود.

معاون سیمای رسانه ملی در پاسخ به پرسش دیگری درباره پرداختن به جایزه اسکار اصغر فرهادی در اخبار اظهار کرد: همان زمانی که اصغر فرهادی جایزه اسکار را گرفت در برنامه «فرمول یک» که صبح ها از شبکه یک پخش می شود به این موضوع پرداختیم.

وی همچنین درباره احیای روابط عمومی ها در سازمان صداوسیما که در دوره محمد سرافراز رییس سابق رسانه ملی منحل شد، اظهار کرد: اگر احیای روابط عمومی ها برای سازمان موثر و مفید باشد این کار را انجام می دهیم.

معاون سیما درباره استفاده از صدای محمدرضا شجریان در صداوسیما نیز یادآور شد: محمدرضا شجریان بعد از انتخابات ۸۸ منعی را برای خود قرار داد که باعث شد نتوانیم صدایش را پخش کنیم و اگر او از مواضع خود بعد از انتخابات ۸۸ عدول کرده و بازگشته باشد و این موضع جدید را اعلام کند صدایش را پخش می‌کنیم.

وی در پایان درباره اظهار نظر عادل فردوسی پور درباره موضوعات غیر ورزشی بیان کرد: وقتی بعضی از دوستان چهره می شوند فکر می کنند که در هر زمینه ای باید وارد شوند ولی سازمان صدا و سیما این را نمی‌پسندد و ما برای نمونه در حادثه پلاسکو به دوستان تذکر دادیم.

نظر شما