شناسهٔ خبر: 134237 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

عالی‌ترین مقام سینمایی کشور تغییر کرد

ایوبی در حالی که حجت‌الله ایوبی روز گذشته تاکید کرده بود استعفا نداده است امروز وزیر ارشاد طی حکمی «محمدمهدی حیدریان» را به سمت معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی و سمعی، بصری منصوب کرد.

به گزارش «نماینده»، در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدمهدی حیدریان به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی، سمعی و بصری منصوب شد. در حکم سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محمدمهدی حیدریان آمده است:

نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی و سمعی، بصری منصوب می شوید.
در بخش دیگری از این حکم آمده است:

انتظار دارد ضمن بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود و تعامل و گفت و گو با نیروهای کارآمد و موثر در رشد و اعتلای سینمای متعهد ایران اسلامی، در راستای افزایش انسجام در تولیدات دیداری و شنیداری و ایجاد فرصت های جدید برای حضور فعال در جشنواره های بین المللی، تحول در فرآیند برگزاری جشنواره های ملی، توجه به تولیدات متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و پاسخگویی به مسایل اجتماعی جامعه ایران و بازنگری در ساختار مدیریت سینمایی کوشا باشید.

توفیق جناب عالی را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

همچنین ایوبی لحظاتی قبل طی پیامی به حیدریان تبریک گفت:

جناب آقای محمد مهدی حیدریان
با سلام
 انتصاب شما را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی تبریک می گویم. خدمت به سینمای پرافتخار ایران توفیقی بزرگ و فرصتی بی بدیل است. در انجام این رسالت خطیر بسان همه اهالی سینما همراهتان هستیم. امیدوارم با  درایت و تدبیرتان جوانه های امید نورسته در عرصه سینما روز به روز  شکوفا و شکوفا تر شود.
موفقیت روزافزونتان را از خداوند بزرگ خواستارم
حجت الله ایوبی

نظر شما