شناسهٔ خبر: 134142 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جبهه مردمی از اقدام مجلس در بازپس گیری مصوبه حقوق ۲۴میلیونی تقدیر کرد

جبهه نیروهای انقلاب جبهه مردمی نیروهای انقلاب از اقدام انقلابی نمایندگان مجلس در باز پس گیری مصوبه حقوق ۲۴ میلیونی تقدیر کرد.

به گزارش «نماینده»، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی طی پیامی از اقدام انقلابی نمایندگان مجلس در باز پس گیری مصوبه حقوق ۲۴ میلیونی تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

فَلَیْسَتْ تَصْلُحُ الرَّعِیَّةُ إِلَّا بِصَلَاحِ الْوُلَاةِ وَ لَا تَصْلُحُ الْوُلَاةُ إِلَّا بِاسْتِقَامَةِ الرَّعِیَّةِ فَإِذَا أَدَّتْ الرَّعِیَّةُ إِلَی الْوَالِی حَقَّهُ وَ أَدَّی الْوَالِی إِلَیْهَا حَقَّهَا عَزَّ الْحَقُّ بَیْنَهُمْ وَ قَامَتْ مَنَاهِجُ الدِّینِ وَ اعْتَدَلَتْ مَعَالِمُ الْعَدْلِ ... (نهج‌البلاغه، خطبه ۲۱۶)

پس حال مردم نیکو نگردد جز آنکه والیان نیکو رفتار باشند و والیان نیکو رفتار نگردند جز آنگاه که مردم، درستکار باشند. پس چون مردم حق والی را بگذارد و والی حق مردم را بجای آرد، حق میان آنان بزرگ مقدار شود و راه‌های دین پدیدار و نشانه‌های عدالت برجا و سنت چنانکه باید اجرا گردد.

اقدام انقلابی اکثریت قاطع نمایندگان مجلس دهم در بازپس گیری مصوبه ۱۱ اسفند که در آن بر دریافت حقوق ۲۴ میلیونی مدیران دولتی مهر تایید زده شده بود، نشان داد که شاکله مجلس دهم همچنان ظرفیت عدالت پیشگی، پاسداری از حریم الهی و صیانت از حقوق مردم را داراست.

شجاعت نمایندگان مردم در پذیرش قصور خود که در تاریخ مجلس شورای اسلامی بی سابقه بود را به فال نیک می گیریم و امیدواریم تمام مدیران و مسوولانی که بر کرسی ریاست و صدارت تکیه زده اند، این فرصت برآمده از جانفشانی هزاران شهید در خون آرمیده را نه یک غنیمت، که توفیقی برای خاکساری و خدمت به ولی نعمتان خود بدانند.

در عین حال همه مسئولان نظام باید به هوش باشند، که خطر نفوذ، روایت یک افسانه اساطیری نیست، یک واقعیت محتوم است. خطر نفوذ دشمن را باید در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی جدی بگیریم. بهترین و کم هزینه ترین راه برای متوقف کردن یک انقلاب، جنگ رو در رو با آن نیست بلکه دور زدن آن است. لازم نیست با تک تک سربازان آن انقلاب بجنگند، کافی است وارد اتاق های فرمان آن انقلاب بشوند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد ار رأی هوشمندانه و شجاعانه قاطبه نمایندگان مجلس در تصحیح اشتباه خود، اعلام می دارد که این جبهه در برابر نمایندگانی که در استیفای حقوق مردم و موکلان خود لحظه ای آرامش و آسایش ندارند، سر تعظیم فرود می آورد و از انفاس پاک نمایندگان شهید مجلس به ویژه روح قدسی آیت الله شهید سید حسن مدرس مسئلت دارد که ردای فاخر عدالت خواهی و استکبار ستیزی و رهایی از چرب و شیرین دنیا را بر قامت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استوار دارند. آمین یا رب العالمین.

۱۵ اسفند ۱۳۹۵

نظر شما