شناسهٔ خبر: 134061 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مردم مقاوم ایستاده اند/ باید به ارزش های انقلاب وفادار باشیم

سردار سلامی/2 جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حضور مردم در این مراسم به دشمنان نشان می‌دهد مردم بر پیمانشان نسبت به شهدا، مقاوم، ایستاده و پایبند هستند.

به گزارش «نماینده» سردارسرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید محمد سعید محققی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در خصوص بازگشت پیکر شهدا و پیام آنها برای جامعه اظهار کرد: بازگشت پیکر مطهر شهدا از جبهه های مقاومت و دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد شهادت یک جریان توقف ناپذیر بوده و بخشی از فرهنگ کشور ما است.

سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه راه سعادت ما بواسطه وجود دشمنان بزرگ از مسیر جهاد و شهادت عبور می کند، گفت: حضور شهدا در میان جامعه یادآور آن است که امنیت، عزت، اقتدار، افتخار و  پیشرفت امروز ما همه مدیون خون شهدا است و ما باید تا آخر مسیر تحقق آرمان های بلند شهدا را دنبال کنیم و به ارزش های انقلاب اسلامی وفادار باشیم.

وی افزود: تجلیل و تکریم با عظمت مردم از شهدا نشان دهنده جایگاه والای شهیدان در میان جامعه و در احساس و ایمان و باور ما است و این موضوع تاثیرات عمیقی بر روی نسل جوان گذاشته و فرهنگ شهادت و جهاد را به آنان منتقل می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در خصوص پیام حضور مردم در اینگونه مراسم برای دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور مردم در این گونه مراسم به دشمنان نشان میدهد مردم بر پیمانشان نسبت به شهدا، مقاوم، ایستاده و ثابت قدم هستند؛ این ملت همان ملت سالهای اول انقلاب هستند و هیچ تغییری نکرده اند بلکه آگاه تر و با بصیرت تر شده اند.

نظر شما