شناسهٔ خبر: 134052 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

پاسخ رجزخوانی دشمن مشت محکم است/ عملیات روانی ابزار جنگ نرم

امیر اسماعیلی//  فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه رجز خوانی برای دشمنی که چنگ و دندان نشان می دهد معنایی ندارد، گفت: باید در میدان پاسخ آن‌را با مشت محکم داد.

به گزارش«نماینده»،  امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی ظهر آدینه در خلال سی و پنجمین یادواره شهدای قلعه نو خرقان بخش بسطام ضمن اشاره به راه‌های نفوذ دشمنان در ایران اسلامی، ابراز داشت: جنگ نرم و عملیات روانی مختص به امروز یا دیروز انقلاب اسلامی نیست، هجمه روانی از ابتدای خلقت بشر بوده و حتی از مادها نمونه‌های آن با پوشیدن صورتک‌هایی برای ایجاد رعب و وحشت روانی در بین جوامع رواج داشته است.

وی بابیان اینکه امروز اما شکل نوینی از جنگ نرم و عملیات روانی را شاهد هستیم، افزود: در برهه کنونی دشمنان برای القای دشمنی خود و حس مقابله دنیا با اسلام، به ابزارهای مختلفی متوسل می‌شوند که نخستین آن‌ها ایران هراسی است.

تحریف و سانسور دو سلاح مهم دشمن در جنگ نرم

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: دشمنان با جنگ نرم و تبلیغات سوء به دنبال ایران هراسی در منطقه بوده و در این راه از هیچ تلاشی روی‌گردان نیستند، این دشمنان اما با در دست داشتن سلاح دوم یعنی تحریف و سانسور، به دنبال بزرگنمایی برخی نکات و کاستی‌های ما در دنیا هستند.

اسماعیلی بیان داشت: سلاح سانسور از سوی دشمن برای بریدن و قطع ساختن مزیت‌های ایران اسلامی و عدم نمایش واقعیت‌ها در دنیا به کار گرفته می‌شود و در این راه هیچ هدفی جز ایستادن در برابر اسلام ناب محمدی(ص) وجود ندارد.

وی بابیان اینکه امروز دشمنان از اسلام آن چیزی را نشان می‌دهند که خودشان میل دارند، تصریح کرد: جوانان ما در عرصه هستند و تا ابد ماندگار خواهند بود و این ماجرا را درک می‌کنند، اما متأسفانه هستند عده قلیلی که موجب می‌شوند تا فتنه‌هایی مانند ۸۸ در کشور ایجاد شود، این‌ها همان زائیده‌های تحریف و سانسور هستند.

غرب جنایات و تبعیض نژادی‌هایی درون خود را سانسور می‌کند

فرمانده پداجا همچنین گفت: غرب جنایات و تبعیض نژادی‌هایی درون خود را سانسور کرده و یک چهره دموکراتیک و آزاد و بهشت گونه از خود نمایش می‌دهد تا عده‌ای را فریب دهند لذا باید هوشیار بود چراکه این امر نیز نمونه‌ای از جنگ نرم دشمنان است.

اسماعیلی بابیان اینکه بزرگنمایی و کوچک نمایی دیگر ابزار جنگ نرم دشمنان است، ابراز داشت: رجزخوانی برای دشمنان اشتباهی بزرگ و سهل‌انگاری و سهل اندیشی است، رجزخوانی برای دشمنی که چنگ و دندان نشان می‌دهد معنایی ندارد و باید در میدان پاسخ او را با مشت محکم داد.

وی افزود: باید در برابر عملیات جنگ نرم دشمنان ایستادگی کرد و یاوه‌گویی‌هایشان پاسخ محکم داد.

رصد آسمان ایران در ۳۷۰۰ نقطه 

فرمانده قرارگاه عملیاتی خاتم‌الانبیاء (ص) بابیان اینکه این قرارگاه سه هزار و ۷۰۰ نقطه در سراسر ایران اسلامی برای رصد آسمان دارد، گفت: قرارگاه پدافند جوان‌ترین کارکنان نیروهای مسلح را در خودش دارد، اما پختگی خاصی در درون خود احساس می‌کند چراکه کارکنانش، شهدا را می‌بینند و ما معتقد هستیم انقلابی گری در لحن نیست بلکه در رفتار است و امروز پدافند هوایی ارتش ۲۴ساعته و همیشه بیدار، آگاه و هوشیار در برابر کوچک‌ترین تحرکاتی علیه مرزوبوم ایران اسلامی ایستادگی می‌کند.

اسماعیلی بابیان اینکه پدافند هوایی پاسخ رجزخوانی دشمنان را در میدان نبرد می‌دهد، ابراز داشت: دشمنان هرچه می‌خواهند مبالغه کنند، ما سراپا ایستادگی خواهیم بود که نمونه‌های آن‌ها به‌کرات مشاهده کردیم، برای مثال هواپیمای آر کیو ۱۷۰ که لبه فنّاوری‌های روز آمریکا بود، چگونه اسیر شد؟ آن‌هم هواپیمایی که با ماهواره هدایت می‌شد و می‌تواند خودش، خودش را منهدم کند این چگونه به دست متخصصان ایران اسلامی بر زمین نشانده شد؟ و این اقتدار ایران اسلامی در بحث دفاع است.

وی افزود: فتنه گران نمی‌دانند خون شهدا در مملکت ما کاری کارستان کرده که هر فتنه‌گری در هر زمان و مکانی که بخواهد عرض‌اندام کنند، حتی نوجوانان ۱۰ ساله حاضر در این محفل زبان آن‌ها را از حلقومشان بیرون می‌کشند این هم برای دشمنان خارجی است و هم برای دشمنان داخلی، ما اگر امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی داریم، همه این‌ها درست و قابل‌قبول است اما این‌ها ربطی به دشمنان ندارند، دشمن قرار نیست مشکلاتمان را حل کند ما رهبر آزاده‌ای داریم که هرکجا هر خدمتگزاری بخواهد کم‌توجه به مردم باشد، فصل الخطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

هواپیمای نظامی دشمن را در بندرعباس بر زمین نشاندیم

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به جوانان نیز گفت: شما نباید از گزینه‌های روی میز دشمنان بترسید، چراکه پایه‌های این میز، تماماً، موریانه خورده است و من از دشمنان می‌پرسم هواپیمای جاسوسی هرمس کجا نابود و چشم نامحرم شما از ایران اسلامی کجا کور شد؟ باید بترسید، چراکه قرارگاه پدافند هوایی بیدار است.

اسماعیلی بابیان اینکه هواپیمای نظامی دشمن با ۱۰۸نظامی که افتخار می‌کرد با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی ساخته‌شده، تحت پوشش مسافربری قصد عبور از فضای ایران اسلامی را داشت و وقتی این هواپیما در بندرعباس بر زمین نشست، از ملت خوب ما که وارث شهدا هستند، عذرخواهی کردید چراکه ملت ما وارث خون شهدا هستند و ما شمارا با تجهیزات خودمان بر زمین نشاندیم و اگر رعایت نکنید، ادب خواهید شد ما مماشاتی با دشمنان نداریم.

وی بابیان اینکه در عرصه سیاسی چانه‌زنی‌ها آداب خودش را دارد، گفت: سربازان این مملکت چانه‌زنی سیاسی نمی‌کنند سربازان تنها اقدام می‌کنند و چه‌بسا این کلمه برای مردم شاهرود با اهدای بیش از یک هزار شهید گلگون‌کفن، کلمه‌ای نامأنوس نیست.

دشمن به دنبال ایجاد وضع ناامیدی و تشویش در جامعه است

فرمانده پداجا افزود :امروز گرانی، مشکلات، نارسائی‌ها و اقتصاد بر مردم فشار می‌آورد اما باید گفت این‌ها ربطی به دشمنان ندارد آن‌ها نه برای ما صندوق رأی گذاشتند، نه ما را هدایت کردند و نه ما را همراهی کردند که امروز مشکلات را بر گردنشان بگذاریم دشمنان در تنها چیزی که شرکت کردند، صفوف شیطانی استکباری است.

اسماعیلی گفت: خدمتگزاری اگر سهل‌انگار باشد طبق قانون به مجلس احضار می‌شود و نماینده‌های مردم رأی می‌دهند، اما دشمنان این تفکر را القا می‌کنند تا بگویند این قدرت ما است که شما دچار این مشکلات هستید.

وی بابیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد وضع ناامیدی و تشویش در جامعه است، ابراز داشت: شایعه‌پراکنی مستمر، بین نیروهای مسلح رأی و نظر ایجاد کردن، برخی سازمان‌ها را به جان هم انداختن، ترور شخصیتی کردن و ... از ابزار دشمنان است، لذا ما بااقتدار به این دشمنان می گوییم که شما چه‌کاره هستید برای این مردم تعیین تکلیف می‌کنید؟ این اختلافات بین اقوام، لشگری و کشوری طبیعی است، اختلافی که نهایتاً یک سلیقه از داخلش بیرون آید اما تحریف آن، ابزاری برای جنگ نرم دشمنان است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ترویج فرهنگ وارداتی را مهم‌ترین ابزار دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام دانست و تصریح کرد: امروز تمکین از ولایت فقیه، خاری در چشم دشمنان است همان‌طور که فوکویاما در جمع صهیونیست‌ها می‌گوید«اگر اسرائیل می‌خواهد به شیعیان ضربه بزند، باید بال‌سرخ امام حسین(ع) و بال سبز مهدویت را از ایشان گرفت و درنهایت شیعه یک زره دارد که آن نیز ولایت‌فقیه است و اگر بتوانید این زره را از تن شیعیان بیرون آورید، قطع کردن بال‌های شیعیان کاری ندارد» لذا باید دانست که روی سخنان فوکویاما، همان ترویج فرهنگ وارداتی است که به ولایت ضربه می‌زند.

نظر شما