شناسهٔ خبر: 133937 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

افزایش ۶۰ درصدی سقف حقوق مدیران دولتی در ۵ سال آینده

محمد خدابخشی براساس مصوبه کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، دستگاه‌ها مجاز شدند حقوق مدیران دولتی را تا سقف ۶۰ درصد افزایش دهند.

به گزارش «نماینده» محمد خدابخشی سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۰ اسفند) پارلمان در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات اخیر این کمیسیون، گفت: با توجه به اینکه شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام ایراداتی را لایحه برنامه ششم وارد کرده بودند، این ایرادات مورد بررسی قرار گرفت.

وی به یکی از ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به لایحه برنامه ششم توسعه اشاره کرد و افزود: طبق این لایحه، دستمزدهای شاغلین در واحدهای عملیاتی، مشاغل خاص و نیز افراد شاغل در مناطق مرزی و مناطق محروم از شمول تبصره ۱ لایحه برنامه مستثنی شده بودند که مدیران هم به این بند اضافه شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، تصریح کرد: طبق تبصره ۱ لایحه برنامه ششم توسعه شرایطی برای پرداخت حقوق و دستمزد مشخص شده است.

خدابخشی خاطرنشان کرد: کمیسیون تلفیق برنامه در جهت تأمین نظر شورای نگهبان و با اضافه شدن مدیران در مستثنی‌های دریافت حقوق و دستمزد، دستگاه‌ها می‌توانند سقف حقوق مدیران را تا ۶۰ درصد افزایش دهند.

وی اضافه کرد: ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام به لایحه برنامه ششم توسعه رفع شده و گزارش آن به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم شده است.

این خبر تکمیل می‌شود...

نظر شما