شناسهٔ خبر: 133926 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

گزارش‌های «تخلفات انتخاباتی» به هیئت نظارت بر انتخابات شوراها رسیده است

انتخابات رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از ارجاع گزارش‌های تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌ها به فرمانداری‌ها خبر داد.

به گزارش «نماینده» محمد محمودی‌ شاه‌نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از ارائه شکایات به این هیئت درباره تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: تاکنون شکایت‌هایی پیرامون تخلفات انتخاباتی به هیئت‌های شهرستان‌ها گزارش شده است.

وی افزود: برخی تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌ها به فرمانداری‌ها و نمایندگان مجلس در شهرهای مختلف نیز گزارش شده که گفته‌ایم گزارش آن را به هیئت نظارت در شهرستان‌ها ارجاع دهند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه شکایت‌هایی پیرامون تخلفات انتخاباتی به نمایندگان مجلس در شهرستان‌ها ارائه شده، اظهار داشت: شکایت‌هایی به هیئت ارسال شده، مبنی بر اینکه بعضی افراد به اسم خیرین و اطعام هزینه‌هایی می‌کنند که به ما گفته‌اند که از آنها خواسته‌ایم به هیئت نظارت شهرستان‌ها ارجاع دهند.

محمودی شاه‌نشین اضافه کرد: بعضا به هیئت نظارت استان‌ها نیز شکایت‌هایی پیرامون تخلفات انتخاباتی واصل شده که تعدا آنها هنوز مشخص نیست.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هماهنگی‌های لازم با فرمانداری‌ها برای ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گرفته و آمادگی برای آن ایجاد شده است.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در پایان خاطرنشان کرد: هیئت‌های اجرایی و نظارت در فرمانداری‌ها جانمایی شده‌اند و سربرگ‌ها و مُهرها نیز تهیه شده که در حدود ۷۰ درصد استان‌ها این کار انجام شده و سعی می‌کنیم تمامی هیئت‌های شهرستانی نیز تا پایان هفته جاری تجهیز شوند.  

نظر شما