شناسهٔ خبر: 133898 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

برخی در جریان انتخابات از ابزار ضد انقلاب استفاده می‌کنند

آملی لاریجانی.jpg رئیس قوه قضائیه با اشاره به تلاش دشمنان برای شایعه سازی در ایام انتخابات گفت: برخی در داخل کشور ابزار ضد انقلاب را به عنوان ابزار کار خود استفاده می‌کنند.

به گزارش «نماینده»، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: دشمنان فهمیده اند که از طریق نظامی نمی توانند به اهدافشان برسند و از طریق ایجاد شایعات و تخریب انتخابات و تخریب نظام جمهوری اسلامی وارد شده اند و گاهی در درون کشور کسانی با اینها همکاری می کنند.

وی گفت: یکی از خطرناک ترین کارها که قطعاً جرم است همین است که کسانی در جریان انتخابات بخواهند از ابزار ضد انقلاب به عنوان ابزار کار خود استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس قوه قضائیه افزود: برخی رسانه های ضد انقلاب که کارشان مجرمانه است توسط برخی در درون کشور مورد استفاده قرار می گیرد که صد در صد جرم است.

وی گفت: دشمنان با فریبکاری و حیله ورزی به دنبال ایجاد تفرقه در درون کشور هستند و میلیاردها تومان هزینه می کنند و از دستگاه های اطلاعاتی مختلف هم برای تخریب انتخابات در درون کشور بهره مند هستند.

آیت الله آملی لاریجانی افزود: در این شرایط هیچ معنایی ندارد که برخی آب به آسیاب دشمن بریزند و از برنامه های ضد انقلاب برای تخریب رقیب و پیشبرد برنامه های انتخاباتی خود استفاده کنند.

وی گفت: اکنون که هنوز ماهها به انتخابات باقی مانده است برخی از آنها می گویند که اگر فلانی روی کار بیاید به نفع ماست و فلانی نیاید چطور می شود.

رئیس قوه قضائیه افزود: باید توجه کنیم که اینها دشمن هستند و نباید به حرف آنها توجه کرد و مردم ما هم باید بیدار باشند که هستند و دشمن را از دوست تشخیص می دهند.

آیت الله آملی لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش از برگزارکنندگان همایش مرتبط با موضوع فلسطین که در هفته گذشته برگزار شد قدردانی کرد و رهنمودهای مقام معظم رهبری در افتتاحیه این همایش را کارگشا دانست

نظر شما