شناسهٔ خبر: 133833 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

لزوم توجه ویژه رئیس‌جمهور و هیأت دولت به مطالبات مطرح از سوی نمایندگان زن

زهرا ساعی عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: در جلسه امروز بر این موضوع تأکید شد که روحانی به عنوان رئیس دولت و همچنین هیأت دولت به مطالبات مطرح از سوی نمایندگان خانم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش «نماینده» زهرا ساعی نماینده مردم تبریز و عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ‌ در تشریح نشست امروز فراکسیون متبوعش با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار داشت: در جلسه امروز مطالبات حوزه زنان از سوی نمایندگان از معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خواسته شد.

وی افزود: همچنین بنده در این جلسه مطرح کردم که شخص رئیس‌جمهور به عنوان رئیس دولت و همچنین هیأت دولت توجه ویژه‌ای به نمایندگان زن و حوزه زنان داشته باشند و ما را در این زمینه همراهی کنند.  

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: ما از نماینده دولت در جلسه امروز فراکسیون خواستیم که توجه ویژه‌ای به نمایندگان زن داشته باشند چرا که نمایندگان خانم بعد از مدت‌ها در حوزه‌های خود این پذیرش و مقبولیت عمومی را توانستند کسب کنند و علاوه بر آن مردم به آنها اعتماد کردند.

ساعی بر همین اساس اضافه کرد: اکنون با توجه به اینکه جامعه ما بیشتر ساختارهای مدیریتی و اجرایی آن مردسالارانه است انتظار می‌رود هیأت دولت و شخص رئیس جمهور همکاری بیشتری با نمایندگان زن داشته باشند تا از این طریق نمایندگان بتوانند مطالبات حوزه انتخابیه خود را در سطح کلان بهتر مطرح کنند.

نظر شما