شناسهٔ خبر: 133829 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

واکنش مشاور قالیباف به خبر انتخاباتی درباره شهردار

قالیباف مشاور سیاسی قالیباف گفت: قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات مذاکره ای با جبهه مردمی نداشته است و اعضای جبهه و نیروهای منتخب براساس لطف و علاقه خود نام وی را مطرح کردند.

به گزارش «نماینده»، حسین قربانزاده دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلام درخصوص نتایج انتخابات مجمع جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی و انتخاب قالیباف به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی این مجمع برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار داشت: قطعا کشور به دلیل اینکه درگیر مسائل و مشکلات گوناگونی است نیاز به وحدت و همدلی وجود دارد و تلاش جبهه مردمی انقلاب در مسیر ایجاد وحدت ستودنی است.
 
مشاور سیاسی قالیباف ادامه داد: اگر چه در میان نیروهای این جبهه اختلاف نظر و تفاوت سلیقه هایی نیز وجود دارد، و نقدهایی نیز به ساز و کار اجماع وجود دارد، ولی اصل ایجاد وحدت میان همه ی اعضای این جبهه بر روی مبانی روشن و شفاف برای مواجهه با مشکلات اساسی کشور ضروری و بسیار مفید است.  
 
دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت در ادامه افزود: البته قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات مذاکره ای با این جبهه نداشته است و اعضای جبهه و نیروهای منتخب براساس لطف، علاقه و اعتقاد خود نام وی را مطرح کردند.
 
قربانزاده در پایان خاطر نشان کرد: به نظر بنده قالیباف قصدی هم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ندارد و منش و روش وی همیشه بر حمایت از هر حرکتی بوده و هست که برای کمک به مردم و حل مشکلات آن‌ها صورت گیرد و بر این اساس نیز در آینده عمل خواهد کرد.

نظر شما