شناسهٔ خبر: 133799 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گلایه از عدم فرصت‌دهی صداوسیما به نمایندگان

جعفرزاده43 عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی، گفت: برای رفع ابهام و پاسخگویی به سؤالات نمایندگان مقرر شد فراکسیون مستقلان ولایی مجلس به زودی (احتمالاً‌ هفته آینده) از سازمان صدا و سیما و رسانه ملی بازدیدی داشته باشد.

به گزارش «نماینده» غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز صبح فراکسیون متبوعش با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، اظهار داشت: جلسه امروز با حضور عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما و همچنین اعضای فراکسیون برگزار شد.

وی افزود: این جلسه و دعوت از رئیس سازمان صدا و سیما بیشتر برای ایجاد تعاملی بیشتر با این سازمان بود.  

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایندگان از صدا و سیما گله داشتند که فرصت مناسب را در اختیار آنها قرار نمی‌دهد لذا نشست امروز جهت حل این مشکل نمایندگان صورت گرفت.

جعفرزاده با تشریح دیگر جزئیات نشست مذکور، عنوان کرد: در ادامه نشست صحبت‌های اعضای فراکسیون و نمایندگان از سوی علی‌ عسگری استماع شد، از طرفی هم محدودیت‌های سازمان صدا و سیما تشریح شد و مقرر شد بر اساس آن فرمولی پیدا کنند تا نمایندگان بتوانند بیشتر در برنامه‌های سیما به ارائه گزارش بپردازند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: از آنجایی که در بحران بررسی بودجه قرار داریم مقرر شد مسائل مربوط به صدا و سیما مجدد طی جلسه‌ای دیگر مطرح شود.

«نکته جالب مطرح شده در این نشست این بود که ۲۵۰ رسانه قدر خارجی که علیه انقلاب و نظام تبلیغ می‌کنند تنها بودجه یکی از این ۲۵۰ رسانه ۵ برابر رسانه ملی ما است و جالب است که ما با این ۲۵۰ رسانه در حال رقابت هستیم». 

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای رفع ابهام و پاسخگویی به سؤالات نمایندگان مقرر شد این فراکسیون به زودی (احتمالاً‌ هفته آینده) از سازمان صدا و سیما و رسانه ملی بازدیدی داشته باشد.

نظر شما