شناسهٔ خبر: 133764 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

۳۰۰ صفحه از تخلفات استاندار آذربایجان‌غربی را به رئیس‌جمهور دادیم

رسول خضری/43 نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر به مفاسد اقتصادی استاندار آذربایجان غربی رسیدگی کند.

به گزارش «نماینده»، رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه ۷ اسفند) قوه مقننه در تذکری شفاهی، گفت: تذکر بنده به رئیس‌جمهور و وزیر کشور است که علیرغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره عدم برخورد نامناسب با کولبران، روز گذشته شاهد کشته و زخمی شدن برخی از این عزیزان بودیم.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر تصریح کرد: ۱۵۳ نماینده نامه‌ای را امضا کرده‌اند و خواستار ساماندهی مرزها و معیشت این کولبران شده‌اند.

خضری ادامه داد: رئیس‌جمهور و وزیر کشور سریع‌تر به این موضوع ورود کنند تا وضعیت کولبران ساماندهی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز هفتم اسفند و سالروز خلق حماسه مردم برای رای دادن به نمایندگان مجلس است، جا دارد به احقاق حقوق حقه این عزیزان بپردازیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم با بیان اینکه ۳۰۰ صفحه از تخلفات استاندار آذربایجان‌غربی را تحویل رئیس‌جمهور داده‌ایم، گفت: رئیس مجلس نیز نامه‌ای به کمیسیون شوراها واصل داشته تا در مورد مفاسد اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی رسیدگی شود که درخواست داریم رئیس‌جمهور و وزیر کشور هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کنند.

نظر شما