شناسهٔ خبر: 133661 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

هیمنه آمریکا شکست

سردار دهقان// وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: آمریکا و صهیونیسم جنایت های ضد بشری را هدایت و رهبری می کنند و انقلاب اسلامی مقابل زورگویی زورگویان مقاومت می کند.

به گزارش «نماینده» سردار حسین دهقان صبح پنجشنبه در همایش فاتحان فاو با حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان های شمالی در نوشهر با طرح این پرسش که چه دلیلی برای دشمنی آمریکا و صهیونیست ها و یارانشان در غرب و دنیا برعلیه نظام اسلامی وجود دارد، به اهداف دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان، ملت را همواره آزموده اند و این درحالی که همواره بر وحدت و انسجام ملت افزوده شده است.

وی با بیان اینکه آیا می توان نقطه پایانی برای دشمنی دشمنان متصور بود گفت: اگر پایان دشمنی را متصور کنیم باید لازمه حیات انقلاب و نظام و به بارنشستن جبهه بیداری اسلامی و مقاومت را مدنظر قرار دهیم.

سردار دهقان با عنوان اینکه، آن چیزی که بر سر آن دعوا است، اسلام و عزت اسلامی یادآور شد: برگشت دین و ارائه الگوی متفاوت از جمله مسائل مهم است و انقلاب اسلامی شعارنه شرقی و نه غربی که بر فطرت اسلامی و رستگاری متکی شده را مطرح کرده است.

سردار دهقان ادامه داد: دشمنان دنبال تجهیز، توانمندی و توسعه دامنه حضور و نفوذ خود هستند درحالی برای محدودکردن انقلاب اسلامی هر اقدامی را انجام خواهند داد.

وی عدالت، آزادی و بهره مند شدن از منافع مادی و حفظ و پایداری ملی را شعار انقلاب دانست و گفت: کسی حق ندارد خود را ارباب جهانیان بداند زیرا فرد انسانی کرامت داشته و آزاد آفریده شده است.  

وی تصریح کرد: نظام سلطه صلاحیت اخلاقی برای دیگر ندارد واندیشه اش چپاول و کشتار است و همه شناسنامه غربی ها از دوران استعمار کهن و نو، چیزی حز کشتار و غارت ملت ها برای تامین منافع خود نیست.

وزیر دفاع، آمریکا و غرب را بانی طالبان دانست و گفت: نتیجه حمایت های آمریکا از گروهک ها، کشتار مردم و دستمایه جنایت های جدید علیه اسلام می شود و جهل نظام سلطه را هدایت و رهبری می کند و مایه تداوم حیات آن می شود.

سردار دهقان با بیان اینکه آمریکا روزگاری دارای هیمنه بود و این هیمنه شکست شد گفت: امروز حتی تهدیدهای لشکرکشی آمریکا مورد توجه قرار نمی گیرد و امروز آمریکا جرات رویایی رودرو و مستقیم را ندارند.

نظر شما