شناسهٔ خبر: 133540 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سوال نمایندگان از وزرای صنعت و ارتباطات اعلام وصول شد

مجلس 43 ۳ سوال محمدرضا پورابراهیمی از وزیر صنعت، معدن و تجارت و یک سوال نادر قاضی‌پور از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام وصول شد.

به گزارش «نماینده»، غلامرضا کاتب در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، سوال ۲ تن از نمایندگان از وزرای صنعت، معدن و تجارت و ارتباطات و فناوری اطلاعات را قرائت کرد که به شرح زیر است:

- سوال ملی محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان  و راور از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص دلیل عدم اجرای تکالیف قانونی مرتبط با قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت

- سوال ملی محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان  و راور از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص مدیریت ناکارآمد و عدم نظارت بر عملکرد شرکت ملی مس ایران.

- سوال ملی محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان  و راور درمجلس از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت عدم قیمت‌گذاری گنداله و آهن اسفنجی بر اساس قیمت جهانی.

- سوال ملی نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص علت عدم توجه به وضعیت معیشتی، رفاهی و شغلی کارکنان شرکت مخابرات که در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شده است.  

نظر شما