شناسهٔ خبر: 133520 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

درِگوشی؛

برنامه‌های جریان انحرافی در عرصه سیاسی چیست؟

خبر ویژه

هفته نامه «نماینده» -رئیس‌جمهور سابق از حضور در انتخابات ۹۶ نهی شده است، خود او هم در بیانیه‌هایی که صادر کرده بر پایبندی به این نکته تأکید کرده است اما شنیده‌ها حاکی است در لایه غیررسمی اتفاقات دیگری در حال مدیریت و اجراست.

مدیریت برنامه‌ها را حلقه انحرافی در دست گرفته است و گفته می‌شود بیانیه اخیر رئیس دولت‌های نهم و دهم به خواست این حلقه، صادر شده است.

حلقه جریان انحرافی که در ساختمان ولنجک رفت‌وآمد می‌کنند دیدارهایی با طلاب، دانشجویان و برخی طلاب برگزار کرده‌اند و عدم حضور رئیس‌جمهور سابق در انتخابات را به منزله عدم فعالیت سیاسی او تلقی نکردند و از آنها خواستند تا از مواضع احمدی‌نژاد و برنامه‌های او که در قالب شورای تبیین آرمان‌های انقلاب پیگیری می‌شود، حمایت کنند.

به گزارش «نماینده»، حمید بقایی از نزدیکان رئیس جمهور سابق اخیرا با صدور بیانیه ای آمادگی خود را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال  اعلام کرد.

معاون اجرایی دولت سابق در حالی خبر از کاندیداتوری خود در انتخابات سال ۹۶ داد که پیش از این محمود احمدی نژاد با صدور اطلاعیه ای تاکید کرده بود: او از هیچ فرد یا جناح و حزب و گروهی حمایت نکرده و نخواهم کرد؛ این موضع قطعی و غیرقابل تغییر اینجانب است.

نظر شما