شناسهٔ خبر: 133294 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سخنان آخوندی در نشست کمیسیون عمران توهین به شعور نمایندگان بود

احمد علیرضابیگی43 نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه سخنان آخوندی در نشست کمیسیون عمران توهین به شعور نمایندگان بود و صداقتی در کلام وی مشاهده نکردیم، گفت: در صورت مقاومت هیأت رئیسه برای استیضاح وزیر راه کمپین ملی اعتراض علیه آخوندی تشکیل می‌دهیم.

به گزارش «نماینده» احمد علیرضا بیگی  اظهار داشت: با توجه به اینکه جلسه قبلی کمیسیون عمران برای بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی بدون حضور وزیر برگزار شد، نمایندگان به ناچار پرسش‌های خود را از معاونان وزیر پرسیدند که پاسخ‌ها قانع کننده نبود.

وی گفت: معاونان وزیر راه و شهرسازی هیات رئیسه مجلس را قانع به عدم اطلاع وزیر از برگزاری کمیسیون عمران کردند و از این رو تقاضای برگزاری مجدد جلسه شد.

بیگی افزود: برخی اهداف و همچنین حمایت هیات رئیسه از وزیر راه منجر به وقت کشی و به تاخیر انداختن زمان استیضاح شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جلسه مجدد کمیسیون عمران با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و متاسفانه در این جلسه وزیر همچنان بر صحبت‌های قبلی خود تاکید داشته و با افتخار از رتبه هفتمی کشور در استفاده از سیستم atc داشت.

وی افزود: در این جلسه هیچ گونه صداقتی در کلام وزیر راه و شهرسازی مشاهده نکردیم و نمایندگان متقاضی استیضاح ترک جلسه را به ماندن در جلسه و شنیدن سخنان تکراری وزیر ترجیح دادند.

بیگی با تاکید بر اینکه سخنان وزیر راه در جلسه کمیسیون عمران توهین به شعور نمایندگان بود، گفت: به علت قانع نشدن نمایندگان نتایج به صحن علنی مجلس ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه اگر هیات رئیسه در مقابل استیضاح وزیر راه و شهرسازی مقاومت کند به ناچار به تشکیل کمپین ملی علیه آخوندی مبادرت خواهیم کرد، ادامه داد: با تشکیل این کمپین مردم اعتراضات خود را به گوش برخی از افراد مقابله کننده خواهند رساند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: علاوه بر موضوع قطار، موضوعات مختلفی در رابطه با وزیر راه و شهرسازی مطرح بوده که در این جلسه نیز مطرح شد که شامل سوءمدیریت وزیر، مسائل مربوط به پسر وزیر راه و شهرسازی و غیره بود که وزیر راه و شهرسازی در خصوص این مسائل طلب مدرک کرد که در جلسه علنی ارائه خواهد شد.

نظر شما