شناسهٔ خبر: 133254 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ترامپ شرکت‌های آمریکایی را تهدید کرد/عواقب سختی در انتظارتان است

ترامپ «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، آندسته از شرکت های آمریکایی که به دنبال خروج از این کشور هستند را تهدید کرد که با عواقب سختی روبرو خواهند شد.

به گزارش «نماینده» به نقل از رویترز، ترامپ ساعاتی پیش در یک پیام ویدوئویی خطاب به شرکت های آمریکایی که به دنبال خروج از آمریکا و تولید محصولات خود در خارج از مرزهای ایالات متحده هستند، گفت: در حال حاضر بر روی فرآیند بزرگ اصلاح قانون مالیات کار می کنیم، و قرار است که مالیات را به طرز قابل توجهی برای شرکت ها و کارگران کاهش دهیم.  

وی تصریح کرد: قصد داریم که شرایط فعالیت اقتصادی را در آمریکا بسیار تسهیل کنیم و به همین دلیل بدنبال اصلاح قانون مالیاتها هستیم.  

دونالد ترامپ خاطر نشان کرد: اگر شرکتی قصد خروج از آمریکا را داشته باشد، شرایط را برای آن بسیار سخت خواهیم کرد و فقط به آنها نمی گویم خداحافظ که بتوانند تمام کارمندان خود را اخراج کنند؛ بلکه با عواقب شدید تصمیم شان روبرو خواهند شد.  

رئیس جمهور آمریکا گفت: «می خواهم که بیشترین اشتغال زایی جهان در آمریکا انجام گیرد و می توانیم این کار را محقق کنیم، مشروط به اینکه قوانین مضر و مالیات های سرسام آور را متوقف کنیم؛ این امکان را برای شرکت ها فراهم خواهیم کرد تا شرایط رقابتی با یکدیگر در آمریکا داشته باشند.»

ترامپ در پایان گفت: «هر ساعت و هر روز دولت من، بر روی اشتغال زایی مردم آمریکا تمرکز کرده و منظور من شغل مناسب، شغل بهتر، شغل بیشتر و با حقوق خوب است و این ماموریت من است.»

نظر شما