شناسهٔ خبر: 133223 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

راهپیمایی ۲۲بهمن مانور ملت در برابر بدخواهان ایران اسلامی بود

احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راهپیمایی امسال مردم در روز ۲۲ بهمن معنای ویژه ای داشت گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مانور ملت بزرگ ایران در برابر بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی بود.

به گزارش «نماینده» آیت الله سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری، با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور ملت بزرگوار ایران در صحنه همیشه تاثیرگذار بوده و برای پیشرفت نظام اسلامی در عرصه های مختلف سرمایه به شمار رفته است.

وی افزود: امسال نیز در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با توجه به سروصداهایی که رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا ایجاد کرده است راهپیمایی ملت ایران معنای ویژه ای داشت و در حقیقت مانور ملت بزرگ ایران در برابر بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه این حضور ملت در حماسه بزرگ ۲۲ بهمن ماه سبقه قرآنی دارد تصریح کرد: خداوند هر گامی که سبب خشم دشمنان شود را عمل صالح می دانند.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: البته این حرکت و حضور ملت نه تنها سبقه قرآنی بلکه سبقه ملی نیز دارد چون در حقیقت دفاع از ایران اسلامی است و به طور قطع پشتوانه عزت ایران اسلامی به شمار می رود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: برای بنده به عنوان قطره ای از ملت خروشان ایران مثل آفتاب روشن بود که امسال نیز ملت ایران همچون سالهای دیگر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور خواهند داشت تا پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان داده باشند.

نظر شما