شناسهٔ خبر: 133141 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آمادگی دولت برای همکاری در پرونده «بابک زنجانی»

پورمحمدی/2 حجت‌الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه پرونده بابک زنجانی پرونده پیچیده و سختی است گفت: در این پرونده بیشترین همکاری‌ها از سوی دولت انجام شده است.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۰ بهمن) هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام عید، برنامه‌ای برای سازمان تعزیرات برای کنترل قیمت‌ها و کیفیت خدمات و گردشگری، کنترل قیمت اجناس و هتل‌ها داریم.

وی با تأکید بر اینکه مردم نیاز دارند تا در ایام عید مراقبت ویژه‌ای شود، ادامه داد: انشاءالله آمادگی خوبی را برای همراهی با شهروندان در ایام عید خواهیم داشت.

وزیر دادگستری با اشاره به پرونده  بابک زنجانی و اینکه  بیشترین همکاری‌ها از سوی دولت در این پرونده انجام شده، گفت: چه در سفرها و چه در بازجویی‌ها و چه در تحقیقات میدانی هم دستگاه اطلاعاتی و هم بخش‌های دیگر دولت از جمله بانک مرکزی و وزارت اقتصاد اعلام آمادگی کامل برای همکاری کرده‌اند.

حجت‌الاسلام پورمحمدی تصریح کرد: در جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شاهد تقدیر اعضای قوه قضائیه و دولت برای همکاری در این پرونده را شاهد هستیم، به هر حال پرونده پیچیده و سختی است.

نظر شما