شناسهٔ خبر: 133076 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تیترهای هیجان‌انگیز رسانه‌های قطری در آستانه بازی استقلال و السد + تصاویر

تیم السد چهار روزنامه قطری با انتخاب تیترهایی هیجان‌انگیز به بررسی دیدار مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های استقلال تهران و السد پرداختند.

به گزارش «نماینده» روزنامه‌های قطری الشرق، العرب، الرایه و الوطن در صفحه‌های ورزشی خود به تجزیه و تحلیل دیدار امروز (سه‌شنبه) تیم‌های استقلال تهران و السد در وزشگاه آزادی پرداختند.

روزنامه الشرق قطر برای دیدار امروز تیم‌های استقلال تهران و السد تیتر «برای راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یک درگیری قوی میان تیم‌های السد و استقلال در تهران» را انتخاب کرد.

روزنامه العرب قطر تیتر تندتری را برای این بازی انتخاب کرد و نوشته است: «السد امروز نسخه استقلال را جهت توسعه سهم ایران در لیگ قهرمانان آسیا می‌پیچد». روزنامه الرایه نیز از «آخرین سد، السد برابر استقلال» خبر می‌دهد و روزنامه الوطن نیز تیتر جالب «شروع سفر» را برای شاگردان مانوئل فریرای قطری برمی‌گزیند.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و السد قطر ساعت ۱۹ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و تیم برنده به گروه A لیگ قهرمانان آسیا راه می‌یابد. در این گروه تیم‌های الاهلی امارات، لوکوموتیو ازبکستان و التعاون عربستان قرار دارند.

نظر شما