شناسهٔ خبر: 133027 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کارخانه:نمی‌توان‌از کولاکوویچ‌ توقع‌بازیکن‌سازی‌داشت

مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: در این مقطع کوتاهی که کولاکوویچ هدایت تیم ملی را بر عهده دارد، نمی‌توان از او توقع بازیکن سازی داشت.

به گزارش «نماینده» هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در نشست روز گذشته خود رای به سپردن سکان هدایت تیم ملی والیبال به ایگور کولاکوویچ را داد.
وی اظهار داشت: فدراسیون والیبال قطعاً همه موارد را در انتخاب کولاکوویچ در نظر گرفته و سپس دست به این انتخاب زده است. بنابر این باید از او و از این انتخاب حمایت کنیم. تیم ملی باید از این بلاتکلیفی خارج می‌شد.
او ادامه داد: خوشبختانه در اوج لیگ برتر هستیم و کولاکوویچ پس از دیدن یکی از بهترین بازی‌های لیگ و اکثر ملی‌پوشان، دست به این انتخاب زد. بضاعت والیبال ما بالاست و کولاکوویچ مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته است. توانایی تیمی ایران بالاست و او باید به خوبی از این توانایی استفاده کند.
کارخانه افزود: بازیکنان تیم ملی ایران در سال‌های گذشته آنقدر در مسابقات مختلف شرکت کرده‌اند که به خودباوری لازم رسیده‌اند و جای نگرانی از بابت آنها در مسابقات پیش‌رو وجود ندارد.
او در مورد وظایف کولاکوویچ در ۲ سال پیش رو گفت: در این مقطع کوتاهی که کولاکوویچ هدایت تیم ملی را بر عهده دارد، نمی‌توان از او توقع بازیکن‌سازی داشت ولی باید از نظرات او استفاده کرد. در مجموع باید منتظر بود و به آینده دل خوش کرد.

نظر شما