شناسهٔ خبر: 133022 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

"محرومیت‌زدایی" در کنار "تامین امنیت" اولویت سپاه در سیستان و بلوچستان است

مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: امروز سپاه در جنوب شرق کشور در کنار بحث تامین امنیت، محرومیت‌زدایی را به طور ویژه دنبال می‌کند و تاکنون اقدامات زیادی در این حوزه انجام شده است.

به گزارش «نماینده»، سردار محمد مارانی صبح امروز در مراسم افتتاح ۸۲۳ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز توفیق داریم بخشی از برنامه‌های سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور را در حوزه‌های مردم‌داری و مردم‌یاری در زمینه‌های عمرانی، اشتغال‌زایی و بهداشت و درمان به بهره‌بردرای برسانیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه بیان کرد: با توجه به اینکه پیشرفت و آبادانی مناطق محروم کشور مورد تاکید رهبر انقلاب است، کمک به رشد معیشتی مردم سیستان و بلوچستان به صورت ویژه در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا ما در نیروی زمینی سپاه در کنار دولت به حوزه محرومیت‌زدایی می‌پردازیم و افتخار می‌کنیم هر جا نیاز باشد ورود کرده تا بخشی از مشکلات کشور حل شود.

مارانی خاطرنشان کرد: امروز ما علاوه بر حوزه امنیت که وظیفه ذاتی سپاه است، به صورت ویژه به بحث محرومیت‌زدایی می‌پردازیم و تاکنون اقدامات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال‌زایی و بهداشتی و درمانی فراوانی توسط نیروهای سپاه در دورافتاده‌ترین نقاط سیستان و بلوچستان انجام شده است.

مارانی گفت: کارشناسان ما مشکلات مردم را به دقت بررسی می‌کنند و برای حل آنها در قالب پروژه‌های مختلف وارد عمل می‌شود که تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

نظر شما