شناسهٔ خبر: 132862 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

خودکفایی در ساخت سامانه ها وتجهیزات موشکی ازدستاوردهای انقلاب است

امیر اسماعیلی// فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: گسترش مناطق پدافندی در بیش از ۳۷۰۰ نقطه در کشور و خودکفایی در ساخت انواع سامانه ها و تجهیزات راداری، موشکی، توپخانه ای از جمله دستاورد های انقلاب است.

به گزارش «نماینده»، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدفند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ضمن تبریک به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع کارکنان این قرارگاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) روح خود باوری و عدم وابستگی را در کالبد نیرو های مسلح زنده کرد و اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه همین استقلال و خودکفایی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: پس از ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز کشور در همه زمینه ها پیشرفت مشهودی داشته است و این پیشرفت ها در حوزه های نظامی و دفاعی به حدی رسیده است که دیگر هیچ کشوری فکر تعدی به کشور ما را به ذهن خود راه نمی دهد.

امیر اسماعیلی با اشاره به پیشرفت های پدافندی تاکید کرد: پدافند هوایی در مقایسه با قبل از انقلاب از یک یگان ساکن و بدون تحرک به یک یگان پویا، متحرک و فعال تبدیل شده است که امنیت آسمان کشور را به صورت کامل تامین می کند.

وی افزود: گسترش مناطق پدافندی در بیش از ۳۷۰۰ نقطه در کشور و خودکفایی در ساخت انواع سامانه ها و تجهیزات  راداری، موشکی، توپخانه ای، ارتباطی و مخابراتی در داخل کشور و عدم وابستگی به بیگانگان از جمله دستاورد هایی است که به برکت انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی برای کشور حاصل شده است.

نظر شما