شناسهٔ خبر: 132843 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اطرافیان یک استاندار مجوزهای غیرقانونی برای واردات کالا می‌گیرند

رسول خضری/43 نماینده پیرانشهر در مجلس گفت: در مناطق مرزی سردشت و پیرانشهر دار و دسته استاندار مجوزهای غیرقانونی دریافت می‌کنند تا واردات کالا داشته باشند که نشان از سوء تدبیر مسئولان استانی است.

به گزارش «نماینده»، رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۳ بهمن) قوه مقننه در تذکری شفاهی گفت: به خانواده‌های جانباختگان کولبری که در چند روز گذشته ۵ نفر از عزیزان خود را از دست داده‌اند، عرض تسلیت دارم.

وی با خطاب قرار دادن رئیس جمهور، ادامه داد: در چند روز گذشته استاندار آذربایجان غربی مردم حوزه انتخابیه بنده را که ۸ هزار مصدوم شیمیایی تقدیم انقلاب کرده‌اند و عشایر کرد این منطقه را قاچاقچی خوانده است که باید به شدت با وی برخورد شود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم این منطقه و کولبرانی که جان خود را به خاطر ۵۰ هزار تومان از دست داده‌اند، شایسته چنین اتهاماتی نیستند.

خضری با خطاب قرار دادن نمایندگان، گفت: چرا وزیر اقتصاد باید ۳ ماه طول بکشد تا به صحن علنی مجلس بیاید و به راحتی از صحبتهای او قانع شوند و نگذارند تا رای‌گیری شود و مجلس به علی‌ طیب‌نیا کارت زرد بدهد.

وی ادامه داد: طیب‌نیا مخالف سرسخت بیانات مقام معظم رهبری درباره امرار معاش کولبران است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: در مناطق مرزی سردشت و پیرانشهر دار و دسته استاندار مجوزهای غیرقانونی دریافت می‌کنند تا واردات کالا داشته باشند که نشان از سوء تدبیر مسئولان استانی است.

خضری با بیان اینکه کولبرانی که جان خود را برای ۵۰ هزار تومان از دست می‌دهند دانش‌آموز هستند، گفت: وزیر کشور باید با استاندار آذربایجان غربی به شدت برخورد کند.

نظر شما