شناسهٔ خبر: 132782 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جامعه امروز نیازمند وحدت و همبستگی است

سیاری/2 فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب بود چیزی که امروز هم به آن نیازمندیم. جامعه امروز نیازمند همبستگی و وحدت است.

به گزارش «نماینده» امیر دریادار حبیب الله سیاری در مراسم رونمایی از مرکز پزشکی هایپر بار نیروی دریایی راهبردی ارتش که صبح امروز در بیمارستان گلستان نداجا برگزار شد با اشاره به روز پرستار اظهارداشت: این روز را خدمت همه پرستاران تبریک می گویم.

فرمانده نداجا استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را مهمترین شعار انقلاب عنوان کرد و گفت: وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب بود چیزی که امروز هم به آن نیازمندیم. جامعه امروز نیازمند همبستگی و وحدت است.

وی نیروی انسانی را مهمترین سرمایه هر سازمان دانست و افزود: کارآمدی نیروی انسانی نیازمند سالم بودن انسانهاست. انسان سالم می تواند کارآمد باشد.

سیاری سازمان بهداشت و درمان نداجا را مسئول سلامت نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: آنها باید سلامت انسانها را ارتقا دهند تا موجب پویایی و پیشرفت سازمان شود. در نیروی دریایی که ما در ساحل، مناطق محروم، هوا، زیر دریا و سطح دریا ماموریت انجام می دهیم سلامتی مسئله مهمی است.

فرمانده نداجا با بیان اینکه در این موضوع یعنی سلامتی نیروی انسانی موفق بوده ایم تصریح کرد: هنوز تا سطح مطلوب فاصله داریم. وضعیت امروز بهداشت درمان نداجا امروز در شرایط مثبتی قرار دارد و در جایگاه خوبی قرار داریم.

وی ادامه داد: در تامین تجهیزات مورد نیاز گامهای خوبی برداشته ایم. هرچند هنوز راه زیادی داریم.

سیاری گفت: ما امروز در عرصه دریاهای دوردست در بحث حفظ سلامتی تلاش کرده ایم و هر ناو ما که به ماموریت می رود پزشک به همراه دارد. بهداشت و درمان را در حداقل ها امروز به سواحل مکران برده ایم و به مردم خدمات می دهیم.

فرمانده نداجا یکی از اثرات حضور نیروی دریایی در سواحل مکران را خدمات رسانی به مردم برشمرد و افزود: در دفاع مقدس من زحمات پرستاران را از نزدیک دیده ام. در بحران ها مثل زلزله منجیل، زحمات پرستاران را دیده ام. چیزی که همه چیزش را از دست داده است توسط پرستار احیا می شود و من اینها را از نزدیک دیده ام.

وی گفت: ما در بحث مدیریت در بیمارستان ها و کسب رضایت بیماران باید تلاش کنیم.

سیاری در پایان گفت: ناوگروهی که هم اکنون در حال ماموریت (ناوگروه ۴۴) است اسفند ماه پس از ۵ ماه ماموریت به کشور باز می گردد.

نظر شما