شناسهٔ خبر: 132760 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی سخنران ۱۲ بهمن

دری نجف آبادی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران گفت: در مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن در حرم مطهر امام خمینی (ره) آیت‌الله دری نجف‌آبادی سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش «نماینده»، سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های سی و هشتمین سالگرد دهه فجر گفت: در آستانه شب دوازدهم بهمن و آغاز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که این واقعه یک معجزه بود. هرکس با تاریخ انقلاب آشنا باشد، خواهد دید پیروزی این انقلاب و ورود امام خمینی (ره) به کشور در ۱۲بهمن چیزی جز معجزه نیست.

رئیس ستاد دهه فجر افزود: امروز آنچه به عنوان بیداری اسلامی شاهد هستیم، امتداد این انقلاب است؛ از این رو وظیفه داریم پیام انقلاب را به نسل جوان برسانیم. ما در مسیر پاسداری از انقلاب و پیام‌رسانی آن وظیفه خطیری داریم.

محمودی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم مهمترین راه زنده نگه داشتن انقلاب است، ادامه داد: ما در شورا با همکاری همه دستگاه‌ها و مسئولان و ملت، این شور و شعور را نشان می‌دهیم. ما باید با تمام وجود پیام‌های دهه فجر را به تصویر کشیده و از آن پاسداری کنیم.

وی با تشریح برنامه‌های جشن انقلاب گفت: هفته استقبال از دهه فجر را داشتیم که در طول آن نثار گل به حرم امام (ره) و آماده‌سازی افکار برای ورود به دهه فجر را انجام دادیم که امروز، روز پایانی این هفته استقبال است.

رئیس ستاد دهه فجر افزود: مهمترین برنامه ما، برنامه‌های ۱۲ بهمن است. فردا سی و هشتمین سالگرد آغاز جشن انقلاب را با حضور اقشار ملت و در جوار حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی رأس ساعت ۹:۳۳ صبح آغاز می‌کنیم.

محمودی گفت: فردا در روز ۱۲ بهمن در داخل و خارج از کشور و هر کجا که نام و یادی از امام (ره) هست، برنامه‌های متعدد برگزار خواهد شد، از جمله نوفل لوشاتو، نجف، مدرسه رفاه و قم؛ استقبال تاریخی از امام خمینی (ره) را جشن خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: همچنین فردا ۹:۳۳ صبح با حضور اقشار مردم، مراسم ۱۲ بهمن آغاز می‌شود و پس از آن، مراسم جشن انقلاب در محل جلوس امام (ره) در بهشت‌زهرا (س) ادامه خواهد داشت.

محمودی تصریح کرد: مراسم ویژه در فرودگاه، رژه نیروهای مسلح و مردم در مسیر تردد امام (ره) و نیز گلباران مسیر حرکت امام (ره) از دیگر برنامه‌های ۱۲ بهمن است.

وی گفت: فردا در تمام ادارات مراسم ویژه دهه فجر، در کلیساها به صدا درآمدن ناقوس و در تمام مدارس زنگ انقلاب به صدا در خواهد آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در بیش از ۸۰۰۰ مدرسه و ۳۱۳ بقاع متبرکه در تهران، ۲۱۵ مسجد مدارس محوری، ۱۰۰۰ نشست بصیرتی و بیش از ۱۰۰۰ نمایشگاه استکبارستیزی، خدمات‌درمانی در ۵۲۰۰ پایگاه بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی با حضور ۳۰۰ تیم ورزشی، ۴۰۰ جهیزیه توسط تشکل‌های خدماتی، راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی و سخنرانی زندانیان و مبارزان انقلابی از جمله مراسمات ایام دهه فجر و جشن انقلاب در استان تهران خواهد بود.

محمودی خاطرنشان کرد: از ساعت ۶:۳۰ صبح فردا اتوبوس‌های شرکت واحد و متروی تهران آماده انتقال شهروندان تهرانی به حرم امام (ره) هستند. در روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه در بیش از ۱۹هزار گلزار شهدا در سراسر کشور و همزمان در بهشت‌زهرا (س)، مراسم مهمانی لاله‌ها و نیز در مزار شهدای کلیمیان ویژه شهدای اقلیت برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مرقد مطهر، سخنران آیت‌الله دری نجف آبادی، عضو خبرگان رهبری و سخنران محل جلوس، بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه هستند. همچنین در مراسم فرودگاه، مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور سخنرانی خواهد کرد.

نظر شما