شناسهٔ خبر: 132699 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تعیین اعضای کارگروه تخصصی فراکسیون نمایندگان ولایی

سید حسین نقوی حسینی 4 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اعضای کارگروه تخصصی این فراکسیون صبح امروز در جلسه فراکسیون مشخص شدند.

به گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورایی اسلامی در نشست صبح امروز (۱۰ بهمن ماه ۹۵) فراکسیون مطبوعش اظهار داشت: با توجه به فرم‌هایی که در جلسه گذشته در میان اعضا توزیع شده بود، داوطلبان اعلام آمادگی کرده و بر این اساس اعضای کارگروه‌های تخصصی فراکسیون مشخص شدند.

وی افزود: هنوز جلسات کارگروه‌ها تشکیل نشده که بر اساس آن هیأت‌رئیسه‌ها هم تشکیل شوند. پس از انتخاب اعضای کارگروه‌ها جلسات به صورت مرتب برگزار شده و بر این اساس هیأت‌رئیسه این کارگروه‌ها انتخاب خواهند شد.

نقوی حسینی در ادامه عنوان کرد که در نشست امروز گزارشی از بودجه سال ۹۶ که در حال حاضر در کمیسیون تلفیق بودجه در حال بررسی است، به اعضای فراکسیون ارائه شد که طی آن آمار و ارقام بودجه عمومی کشور و همچنین هزینه‌های مختلف عمرانی و مالیاتی گزارش داده شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه همچنین تصویب شد که نشست مجمع عمومی فراکسیون سه‌شنبه این هفته رأس ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه برگزار شود. از آنجایی که در مجمع عمومی این فراکسیون عموما از یکی از شخصیت‌های برجسته سیاسی، اقتصادی و یا اجتماعی دعوت می‌شود، جلسه سه‌شنبه نیز قطعا با حضور یکی از شخصیت‌های برجسته یک کشوری برگزار خواهد شد.

نظر شما