شناسهٔ خبر: 132621 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سیستان‌وبلوچستان تشنه مسئولانی است که پیر و خسته نباشند

بذرپاش/2 نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به گذشته بیش از ۵ روز از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه همزمان با دست و پنجه نرم کردن مردم در سیلاب، وزیر میلیاردر دولت و استاندار در منطقه آزاد سرگرم بازدید از نمایشگاه و معاشرت با مهمان های خارجی بودند.

به گزارش «نماینده» مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس نهم در کانال شخصی خود با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان نوشت: بیش از ۵ روز از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گذشته استانی که مردمان صبورش سال هاست درگیر خشکسالی هستند و حتی آبی که به خانه هایشان میرسد بعضا آلوده و غیرقابل مصرف است. اما بارندگی اخیر نشان داد که سیستان و بلوچستان مشکل دارد. چه در پرآبی و چه در خشکسالی. سیستان تشنه است. نه تشنه آب. تشنه مسئولانی که از مردم باشند. درد مردم را درد خود بدانند و برای درمان آن خود را به آب و آتش بزنند. مسئولانی که پیر و خسته نباشند...

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه مطلع شدم که همزمان با دست و پنجه نرم کردن مردم در سیلاب، وزیر میلیاردر دولت و جناب استاندار در منطقه آزاد سرگرم بازدید از نمایشگاه بودند و معاشرت با مهمان های خارجی.

 نماینده مردم تهران در مجلس نهم تصریح کرد: باز هم جوان ها به داد مردم رسیدند. جوانانی که روحیه انقلابی و جهادی در ضمیرشان موج میزند و منتظر رسیدن امکانات از بالا نمی نشینند همانطور که دراین سالها ننشستند.

نظر شما