شناسهٔ خبر: 132520 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا

اگر به مهدی ابلاغ شود به زندان بازمی گردد/ مهدی با تماس وزیر بهداشت مرخص شد

ورود مهدی هاشمی به اوین سید محمود علیزاده طباطبایی در خصوص اظهارات روز گذشته سخنگوی دستگاه قضا مبنی بر پایان مرخصی مهدی هاشمی گفت: اصلا زمانی را به مهدی هاشمی ابلاغ نکرده‌اند، شبی که آیت الله هاشمی فوت کرد وزیر بهداشت با آقای دولت آبادی تماس گرفت و مهدی هاشمی به مرخصی آمد و الان هم اگر به آقای هاشمی ابلاغ کنند حتما برمی‌گردند.

به گزارش «نماینده» سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل مهدی هاشمی؛ در خصوص اظهارات روز گذشته سخنگوی دستگاه قضا مبنی بر پایان مرخصی مهدی هاشمی اظهار داشت: من هم از این موضوع اطلاع ندارم ولی اگر به آقای هاشمی ابلاغ شود حتما بازمی‌گردند.

وی در خصوص زمان مرخصی مهدی هاشمی گفت: اصلا زمانی را به مهدی هاشمی ابلاغ نکرده‌اند، شبی که آیت الله هاشمی فوت کرد وزیر بهداشت با آقای دولت آبادی تماس گرفت و مهدی هاشمی به مرخصی آمد و الان هم اگر به آقای هاشمی ابلاغ کنند حتما برمی‌گردند.

وکیل خانواده هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "آیا وصیت‌نامه سیاسی آقای هاشمی پیدا شده است؟ " عنوان کرد: تصمیم در مورد وصیت‌نامه آقای هاشمی، اعلام و عدم اعلام آن به دست محسن هاشمی است که وصی مرحوم آیت لله هاشمی است.

محسنی اژه ای در صد و هفتمین نشست خبری خود در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه درخواست اعاده دادرسی مهدی هاشمی در دیوان عالی تأیید شده یا خیر و اینکه آیا وی به زندان بازگشته است؟ مطرح کرد: مرخصی مهدی هاشمی امروز تمام شده است اما در حال حاضر اطلاعی از بازگشت وی به زندان ندارم.

نظر شما