شناسهٔ خبر: 132471 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

زاهدی: کمتر از یک درصد از مدیران کشور خارج از عرف عمل می‌کنند

محمدمهدی زاهدی/2 رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از شفاف سازی حقوق و درآمدها مخصوصا مدیران سخن به میان آورد و عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه این قانون دیده شده است؛ زیرا که فضاسازی جامعه به گونه‌ای شده که نشان می‌دهد مدیران ما فاسد می‌باشند؛ این در حالی است که کمتر از یک درصد از مدیران خارج از عرف عمل می‌کنند و با این قانون مشخص خواهد شد که مدیران ما پاکدست می باشند.

به گزارش «نماینده»، محمدمهدی زاهدی امروز سوم بهمن ماه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان گفت: پس از حادثه پلاسکو دیگر در ساخت و سازها تسامح قابل قبول نیست و شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های مربوطه مسئولیت سنگینی را در این زمینه بر عهده دارند.

وی با اشاره به مصوبات برنامه ششم توسعه، اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه مصوب شد که ۱۵ درصد بافت فرسوده شهرها احیا گردد، ضمن آنکه چاره‌ای جز این نداریم، همچنین توجه ویژه به شهرداری‌ها در این برنامه داشته‌ایم و منابعی که در مرکز توزیع می‌شود اکنون در داخل شهرها پرداخت خواهد شد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه به بحث ایثارگران، زیرساخت‌های دفاعی، پدافند غیر عامل، اقتصاد دانش بنیان، بیمه سلامت، زیرساخت های آموزشی را از دیگر مصوبات برنامه ششم توسعه برشمرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که با ادامه وضعیت کنونی، بانک‌ها در آینده‌ای نه چندان دور ممکن است کشور را دچار مشکل کنند، بیان کرد: اصلاح سیستم بانکی در اولویت برنامه‌های کشور هستند و اگر تدبیری در این خصوص اندیشیده نشود کشور را در آینده‌ای نه چندان دور دچار بحران خواهد کرد.

زاهدی از شفاف سازی حقوق و درآمدها مخصوصا مدیران سخن به میان آورد و عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه این قانون را دیده‌ایم؛ قابل ذکر است که فضاسازی به گونه ای شده که مدیران ما فاسد می باشند اما کمتر از یک درصد از مدیران خارج از عرف عمل می کنند با این قانون مشخص می کند که مدیران ما پاکدست هستند.

نظر شما