شناسهٔ خبر: 132454 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب در اصفهان:

بداخلاقی‌های سیاسی سبب لطمه دیدن اعتماد مردم به نظام می‌شود

رحیمیان رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آنچه که سبب لطمه دیدن اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی می‌شود بداخلاقی‌های سیاسی است، مردم امروز از بی‌تقوایی‌های سیاسی خسته شده‌اند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان ظهر امروز در جمع حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اصفهان با بیان اینکه دست همه کسانی که در چارچوب نظام اسلامی، انقلاب و ولایت حرکت می‌کنند می‌بوسیم اظهار داشت: امروز وحدت و بصیرت مهمترین مسئله است و به وسیله این شاخص‌ها باید از اصل نظام اسلامی در برابر دنیای استکبار حراست کنیم.

وی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هم از اصولگرایان و هم از اصلاح طلبانی که معتقد به تبعیت از ولایت فقیه هستند دعوت به همراهی می‌کند.

رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: هدف ما این است که با استفاده از تجربیات قبل به ویژه تجربیات حاصل از انتخابات سال ۹۲ حرکت کنیم، معتقدیم حزب، جناح و مقام پرستی به نوبه خود نوعی بت‌پرستی محسوب می‌شود، چرا که همه آنهایی که دلشان برای انقلاب می‌تپد باید احساس مسئولیت کنند.

وی تصریح کرد: آنچه که سبب لطمه دیدن اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی می‌شود بداخلاقی‌های سیاسی است، مردم امروز از بی‌تقوایی‌های سیاسی خسته شده‌اند.

حجت‌الاسلام رحیمیان با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ در حاکمیت نظام اسلامی است، گفت: دشمن به دنبال نفوذ در متن و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است، هدف آنها به انحراف کشاندن آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که سبب اقتدار جمهوری اسلامی شده است و بنابراین همراهی و وحدت همه نیروهایی که به انقلاب اسلامی وفادار و متعهد هستند می‌تواند این نظام را در برابر نفوذ دشمن قدرتمند نگاه دارد.

وی با اشاره به تلاش‌هایی که برای اعلام یک نامزد واحد در فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی این جبهه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که روند غلط تخطئه دولت‌های قبل را کنار بگذاریم، برنامه ما بصیرت افزایی و انجام یک کار تشکیلاتی وحدت بخش و منسجم است تا در نهایت به یک نامزد واحد انقلابی برسیم و مردم را به سمت او هدایت کنیم.

رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز چالش‌هایی که انقلاب با آنها روبرو است قابل مقایسه با چالش‌های دهه اول انقلاب نیست، همه ابزارهای تکنولوژی مانند ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی به دنبال سرکوب اسلام ناب محمدی هستند، همه این ابزار برای مقابله با نظام اسلامی در اختیار دشمن قرار دارد اما در این میان جبهه حق آماده شهادت و حراست از اسلام است.

وی گفت: هیچ گاه مانند امروز جبهه حق تا این حد پرتوان و قوی نبوده است، هرچند که جبهه باطل نیز مانند امروز با تمام توان به میدان نیامده است.

نظر شما