شناسهٔ خبر: 132442 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

علی‌رغم آمارهای ساختگی پس از اجرای برجام بهبودی در شرایط اقتصادی مردم مشاهده نمی‌شود

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم آمارهای ساخته و پرداخته شده بهبودی در شرایط اقتصادی مردم درنتیجه اجرای برجام مشاهده نمی‌شود.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گذشت یکسال از اجرای برجام گفت: علی‌رغم اینکه برخی گز ارش‌های ساخته و پرداخته شده از تاثیر مثبت برجام بر معیشت مردم حکایت دارد ما چنین مساله‌ای را در جامعه احساس نمی‌کنیم.

وی افزود: مسئولین اگر می‌خواهند بدانند که مردم چه شرایطی دارند باید در میان مردم حاضر شوند و وضعیت آنها را از نزدیک مشاهده کنند. امروز ما شاهد شرایط سخت و طاقت‌فرسایی را برای مردم در کشور داریم.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هم اقشار ضعیف و هم اقشار متوسط جامعه امروز شرایط بسیار سختی را پشت سر می‌گذارند و ما بهبودی را در شرایط اقتصادی مردم مشاهده نمی‌کنیم.

حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که در اینجا قابل ذکر است این است که مسئولان دولتی سعی دارند تا با پرداختن به مسائل حاشیه‌ای اذهان مردم را از مسائل اصلی همچون معیشت و اشتغال به طرف مسائل غیر مهم سوق منحرف کنند.

نظر شما