شناسهٔ خبر: 132407 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آموزش و پرورش منطقه در خصوص تعطیلی مدارس اطراف پلاسکو تصمیم می‌گیرد

پلاسکو مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به منطقه آموزش و پرورش مربوطه اختیار داده‌ایم تا با توجه به محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده در اطراف ساختمان پلاسکو نسبت به تعطیلی مدارس آن منطقه اقدام کند.

به گزارش «نماینده» علیرضا کمره‌ای، در خصوص احتمال تعطیلی مدارس در حوالی ساختمان پلاسکو اظهار کرد: در اطراف ساختمان پلاسکو تنها یک واحد آموزشی که یک دبیرستان است، داریم و اگر نیاز به تعطیلی مدارس آن منطقه بود ستاد بحران پیش‌بینی لازم را انجام می‌داد اما تا به این لحظه هیچ نظری از سوی این ستاد به ما اعلام نشده است.

وی افزود: به منطقه آموزش و پرورش اختیار داده‌ایم که با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در خصوص تعطیلی مدارس اطراف ساختمان پلاسکو تصمیم گیری کند اما تا غروب که کارهای عملیاتی مربوط به ساختمان تمام و مشخص شود، آیا به تعطیلی مدارس نیاز است، تصمیم گیری خواهد شد. در حال حاضر یک واحد آموزشی در آن محدوده وجود دارد که تصمیم گیری در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آن نیز به اداره آموزش و پرورش منطقه واگذار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در نهایت با منطقه آموزش و پرورش مربوطه، هماهنگی لازم انجام شده است تا با توجه به شرایطی که در آن زمان از طریق راهنمایی و رانندگی و ستاد بحران اعلام می شود، درباره تعطیلی مدارس اقدام کند.

نظر شما