شناسهٔ خبر: 132400 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

افراد عادی زیر آوار نیستند/ حدود ۲۵ آتش نشان زیر آوار مانده اند

قالیباف.jpg شهردار تهران گفت: در حال حاضر بین ۲۰ تا ۲۵ نفر از همکاران آتش نشانی زیر آوار گرفتار شده اند و به هیچ وجه افراد عادی زیر آوار نیستند.

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در خصوص آخرین وضعیت حادثه ریزش ساختمان پلاسکو گفت: از ساعت ۷:۵۹ صبح خبر این حادثه به همکاران ما به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد و در مدت دو دقیقه آتش‌نشانان خود را به محل حادثه رساندند.

وی گفت: با مهار آتش سوزی آتش نشانان در حال مهار و لکه گیری بودند که ریزش اتفاق افتاد.

وی افزود: از همان زمان عملیات اطفای حریق آغاز شد؛ آتش از طبقات ۱۰ و ۱۱ این ساختمان شعله‌ور شد و بعد از مهار این آتش‌سوزی، تمام تلاش همکاران ما این بود که همه افراد حاضر در ساختمان خارج شوند که خوشبختانه به طور کامل بعد از خاموش شدن آتش، تمام افراد حاضر در ساختمان تخلیه شدند.

شهردار تهران خطاب به مردم گفت: به هیچ یک از شایعاتی که در فضاهای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند؛ به دلیل اینکه این حادثه در ساعات اولیه صبح رخ داده، خوشبختانه افراد زیادی در پاساژ نبودند و حدود ۲۳ تا ۲۵ نفر از همکاران ما در آتش‌نشانی برای مهار آتش‌سوزی در ساختمان حضور داشتند. شاید حدود دو یا سه نفر از مردم زیر آوار مانده باشند.

وی گفت: در حال حاضر بین ۲۰ تا ۲۵ نفر از همکاران و مدیران آتش نشانی زیر آوار گرفتار شده اند.

وی گفت: در حال حاضر سگ های زنده یاب در محل حادثه حضور دارند و عملیات آوار برداری شروع شده است و زیر آوارماندگان ۲۳ تا ۲۵ نفرند که همه از عوامل آتش نشانی هستند.

نظر شما