شناسهٔ خبر: 132303 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

جبهه مردمی مطالبه افکار عمومی بود/"هواپیمابازی" عوام فریبی انتخاباتی جریان ناکارآمد است

موسوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب مطالبه و خواست مردم بود، گفت: جریان ناکارامد تصور می‌کند با هواپیمابازی در آسمان ایران می‌تواند افکار عمومی را از عملکرد خودش منحرف کند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را ابتکاری شایسته دانست و گفت: مردم از جناح بندهای رایج سیاسی خسته‌ شده‌اند و  قرار گرفتن تمام نیروهای ولایی و انقلابی در کنار یکدیگر برای رفع مشکلات اقتصادی مطالبه جدی و اساسی مردم است.

وی با بیان اینکه، اعضای هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب از نیروهای مردمی، متدین و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، تاکید کرد: اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب تاکید دارند که باید همه گروه‌های که درون نظام تعریف می‌شود برای نجات کشور از مشکلات اقتصادی متحد و منسجم شوند.

موسوی با بیان اینکه، جبهه مردمی آمده تا "نه بزرگ" به وضع موجود کشور بگوید، گفت: مردم به هیچ عنوان از وضع موجود راضی نیستند چرا که این وضع در شان ملت برزگ و فرهیخته و شهیدپرور ملت ایران نیست؛ در شان ملت ایران نیست که عزت و اقتدار آنها توسط دشمن خدشه‌دار شود؛ در شان ملت ایران نیست که وضعیت اقتصادی و معیشتی آنها به حد بحران برسد. متاسفانه وقتی با مردم مواجه می‌شویم شاهد گلایه‌های پی‌درپی آنها از وضع موجود هستیم.

وی با اشاره به ماجراهای مطرح درباره یک فروند هواپیمایی که گفته می‌شود خریداری شده، گفت: واقعاً شان و جایگاه ملت ایران که در علوم مختلف از جمله هوا و فضا به پیشرفت‌های چشم‌گیر رسیده و موفق به پرتاب چندین ماهواره پیشرفته به آسمان شده این نیست که خرید یک فروند هواپیما را تا حد یک جشن ملی مطرح کنند؟ این عوام فریبی انتخاباتی است که آن مقام مسئول به مردم می‌گوید که آن هواپیما بوی "نو" می‌دهد مگر مردم ایران هواپیما ندیده‌اند؟ یا مگر تاکنون هیچ هواپیمای نو خریداری نشده است؟

موسوی تاکید کرد: البته که این توهین به مجلس است که وزیر راه با یک هواپیما بخواهد نمایندگان را از استیضاح منصرف کند؛ اگر جریان ناکارآمد تصور می‌کنند می‌تواند در این مدت کوتاه مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری با هواپیما بازی در آسمان ایران، مردم را از حقوق‌های نجومی، ناکارآمدی اقتصادی و عملکرد خودش، منحرف و مجدد آرای آنها را کسب کند، ملت ایران را به درستی نشناخته‌ است.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب به عنوان جریان مردمی می‌خواهد مدافع حقوق و منافع مردم باشد، گفت: بنده لازم دیدم از این جریان مردمی، فراجناحی و ولایتمدار حمایت کنم چرا که تاسیس این جبهه مردمی را در راستای مطالبه افکاری عمومی می‌دانم.

نظر شما