شناسهٔ خبر: 132299 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

واکنش عضو سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به خبر سرلیستی محسن هاشمی

محسن هاشمی عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به انتشار اخباری مبنی بر سرلیستی محسن هاشمی رفسنجانی برای انتخابات شورای شهر تهران واکنش نشان داد.

به گزارش «نماینده» افشین حبیب‌زاده عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر سرلیستی محسن هاشمی در انتخابات شورای شهر تهران از سوی اصلاح‌طلبان گفت: شورای سیاست‌گذاری هنوز وارد هیچ مصداقی در انتخابات شوراها نشده و هیچ بحثی را در این زمینه بررسی نکرده است.

پیش از این اسماعیل دوستی عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران گفته بود در صورتی که محسن هاشمی رفسنجانی علاقه‌ای به حضور در انتخابات شورای شهر تهران داشته باشد، وی به عنوان سرلیست اصلاح طلبان معرفی می‌شود.

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات مجلس دهم با حضور نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب و برخی چهره‌های غیرحزبی عضو این جناح سیاسی تشکیل شد تا برای انتخابات مجلس و نحوه ورود اصلاح‌طلبان برنامه‌ریزی کند اما با این حال برخی چهره‌ها و احزاب اصلاح‌طلب به کارکرد این شورا انتقادات جدی دارند.

پس از پایان انتخابات دور دوم مجلس دهم، این شورا به حالت تعلیق درآمد تا اینکه در اواخر مردادماه سال جاری تشکیل جلسه داد و کمیته‌ای برای بررسی اصلاح ساختارها و ترکیب جدید شورای عالی اصلاح‌طلبان تشکیل شد.

نظر شما