شناسهٔ خبر: 132282 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

درِگوشی؛

چه کسانی کاندیدای انتخابات ۹۶ نخواهند شد؟

خبر ویژه

هفته نامه «نماینده» - پس از شکل‌گیری «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» تعدادی از فعالان سیاسی، اصحاب رسانه، اساتید دانشگاه و چهره‌های ورزشی از اعلام موجودیت این جبهه تازه تأسیس حمایت کردند.

دو چهره صاحب نام که از آنها به‌عنوان کاندیداهای احتمالی اصول‌گرایان در انتخابات سال ۹۶ نام‌برده می‌شد بر همگرایی نیروهای انقلاب در انتخابات پیش‌رو تأکید و از عدم کاندیداتوری خود، سخن گفتند.

شنیده شده «سیدعزت‌الله ضرغامی»، رئیس اسبق سازمان صداوسیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بار دیگر تأکید کرد که او هیچ برنامه‌ای برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده ندارد. معتقدم هم‌اکنون باید به‌صورت ویژه در ارتباط با فضای مجازی برای جبهه انقلاب کار کرد، براین اساس پس از پایان مأموریت در صداوسیما هم سِمت دیگری را قبول نکردم. او ضمن حمایت از شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب از نیروهای انقلاب خواست از اختلاف و دو دستگی پرهیز کنند.

یکی از معاونان دولت دهم نیز بر شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب، مُهر تأیید زد و با بیان اینکه باید این جبهه را در راستای انجام اقداماتی که می‌خواهد انجام دهد کمک کرد، به همفکران خود گفت: «بنده نیز جمع‌بندی و برنامه‌ای جهت حضور در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری ندارم.»

بعد از اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب، چهره‌های مردمی و ورزشی از روندی که منجر به شکل‌گیری این جبهه شد، حمایت کرد.

در این میان حمایت‌های مردمی اقشار ورزشی نیز از این جبهه جدید اعلام حمایت کردند اما برخی از چهره‌های ورزشی که از فهرست جبهه مردمی نیروهای انقلاب حمایت کرده‌اند تحت فشار قرار گرفته‌اند.

گفته می‌شود این فشار از سوی مسئولان ورزشی انجام گرفته است.

نظر شما