شناسهٔ خبر: 132277 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

امیدوارم همه نیروهای انقلابی به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» بپیوندند/ باید برای حل مشکلات کشور متحد شویم

محسن رضایی/2 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه نیروهای انقلاب امروز بیش از هرروز دیگر باید متحد شوند، گفت: بسیاری از گروه‌ها به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» پیوسته‌اند و ظرفیت‌ تحت پوشش قرار دادن همه گروه‌های انقلاب نیز وجود دارد.

به گزارش «نماینده»، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به هدف و دورنمای فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: معتقدم که نیروهای انقلاب امروز بیش از هرروز دیگر باید متحد شوند چون مشکلات کشور به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی بدون وحدت و همکاری قابل‌حل شدن نیست.

وی افزود: امروز هر تفرقه‌ای  را خیانت به امام (ره) و شهدا و باعث تضعیف اقتدار درونی نظام قلمداد می‌کنم.

رضایی با تأکید بر اینکه امروز روز ایثار و وحدت است، خاطرنشان کرد:‌ جبهه مردمی نیروهای انقلاب که توسط عده‌ای از دوستان ایجادشده را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم همه گروه‌ها به این جبهه بپیوندند؛ همچنین این جبهه آغوش خود را برای همه گروه‌ها باز کند، هیچ گروهی را خط نزند و از موضع مشارکت و هم‌رأیی عمل کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤالی پیرامون نقش جبهه مردمی نیروهای انقلاب در همگرایی نیروهای انقلابی تصریح کرد: طبق گزارش‌هایی که به من رسیده است، بسیاری از گروه‌ها به این جبهه پیوسته‌اند و ظرفیتش طوری است که می‌تواند همه گروه‌های انقلاب را تحت‌ پوشش خود قرار دهد.

وی افزود: همه گروه‌ها و اشخاصی که راه امام (ره) و ارزش‌های انقلاب را قبول دارند و نسبت به رهبر انقلاب صادق و وفادار هستند می‌توانند در این جبهه شرکت کنند و مؤسسان این جبهه نیز باید آغوش باز کنند و همه گروه‌های انقلاب را بپذیرند.

رضایی در پاسخ به سؤالی در مورد تضمین موفقیت این سازوکار وحدت با توجه  به برخی ضعف‌ها در سازوکارهای سابق، خاطرنشان کرد:‌ قاعدتاً این جبهه باید یک آسیب‌شناسی از گذشته انجام دهد و بر اساس این آسیب‌شناسی جلو برود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد:‌ حتماً اگر آسیب‌های گذشته برطرف شود، این جبهه می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی دسترسی پیدا کند و من به آینده جبهه مردمی نیروهای انقلاب امیدوارم.

نظر شما