شناسهٔ خبر: 132264 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

"جبهه مردمی نیروی انقلاب" خواهان استفاده از تمام ظرفیت‌های اقتصادی کشور است

آل اسحاق عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این جبهه برای رفع مشکلات اقتصادی، خواهان استفاده از تمام ظرفیت‌های اقتصادی کشور است.

به گزارش «نماینده» یحیی آل‌اسحاق عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه، برای رفع مشکلات معیشتی باید از تمام ظرفیت‌های اقتصادی کشور استفاده کرد، اظهار داشت: وضعیت اقتصادی کشور نگرانی‌های زیادی برای دلسوزان کشور به وجود آورده است و این نگرانی‌ها الزاما برای اعضای یک جناح یا یک حزب سیاسی نیست و شامل همه دلسوزان کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بنا دارد اقتصاد را با کمک و همراهی مردم سامان دهد، تاکید کرد: بدون حضور و نقش مردم نمی‌توان هیچ‌مشکلی را رفع کرد؛ مشکلات از آنجا آغاز می‌شود که برخی تصور می‌کنند باید خود را در راس مردم قرار داده و از بالا به پایین برای مردم تصمیم بگیرند در حالی که مردم مهمترین و اساسی‌ترین نقش را در کشور دارند.

عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: جبهه مردمی از تمام اقتصاددانان دلسوز دعوت می‌کند تا برای مقابله با تهدیدات اقتصادی متحد و منسجم باشند و با همکاری و انسجام بیشتر از حقوق مردم در حوزه اقتصادی دفاع کنند چرا که به هیچ عنوان شایسته نظام اسلامی نیست که بیکاری به مهمترین دغدغه جوانان و خانواده‌های ما تبدیل شود و متاسفانه در چند سال گذشته به دلیل عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی وضعیت اشتغال جوانان بیش از پیش نامناسب‌تر شده است.

آل‌اسحاق گفت: اگر قرار باشد اقتصاد سامان یابد باید دفاع از تولید ملی در اولویت باشد و همه دستگاه‌های اجرای و نظارتی به این مهم باور داشته باشند نه اینکه در زبان بحث دفاع از تولید ملی را مطرح کنند و در عمل تنها به فکر افزایش واردات باشند.

نظر شما