شناسهٔ خبر: 132256 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

انتقاد شدید دفتر تحکیم وحدت از عملکرد سازمان صدا و سیما

علی عسگری.jpg دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای به رئیس صدا و سیما از شیوه پردازش شبکه‌های تلویزیونی نسبت به شخصیت مرحوم هاشمی رفسنجانی در روزهای اخیر انتقاد کرد.

به گزارش «نماینده» دفتر تحکیم وحدت در نامه سرگشاده‌ای به علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما از عملکرد این سازمان در مواجهه با رحلت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام انتقاد کرد.  

در بخشی از این نامه آمده است : مردم انقلابی ایران اسلامی هرگز نمی‌توانند عملکرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در سال های موسوم به سازندگی، که میتوان از آن سال‌ها به عنوان سال‌های انحراف از خط امام و رهبری، با تلاش برای نهادینه کردن اشرافیت در ساختارهای جمهوری اسلامی با دیدگاه‌هایی چون مانور تجمل، ذبح عدالت اجتماعی به بهانه توسعه غربی مبنی بر بدیهی بودن له شدن قشر ضعیف درلابلای چرخ های توسعه به منظور صنعتی شدن کشور و… نام برد، فراموش کنند.

عملکرد آقای هاشمی در آن سال‌ها در سیاست خارجی و داخلی باعث انحراف قطار انقلاب از ریل اصلی و جابجا شدن اولویت ها در نحوه حکومت داری شد. در دهه گذشته نیز آقای هاشمی سعی در تشویش اذهان داشت و مطمئنا نمی‌توان از نقش محوری ایشان در فتنه ۸۸ چشم پوشی کرد.

دانشجویان دفتر تحکیم وحدت در نامه خود تصریح کرده‌اند: جناب عسگری؛ صحبت امروز ما با شماست؛ شمایی که به نظر دانشجویان انقلابی دفتر تحکیم و سایر مردم انقلابی کشور از آزمون برخورد صادقانه با تاریخ سربلند بیرون نیامدید و با این عملکردتان در هفته گذشته، کاری کردید که آیندگان نتوانند نسبت به واقعیاتی که در مورد هاشمی وجود دارد، به راحتی قضاوت کنند.

اقای عسگری؛ در صداوسیمایی که  به شما امانت داده شده و روزی از شما گرفته خواهد شد و شما باید نسبت به عملکرد خود درباره این امانت خطیر و مهم پاسخگو باشید، هفته گذشته از عملکرد اقای هاشمی در سال ۸۸ دفاع شد! ایشان جزء کسانی که تا همین امروز به آرمان‌های انقلاب پایبند بودند، معرفی شد؛ تمام انحرافات اقتصادی و سیاسی و فرهنگی که آقای هاشمی باعث و بانی آن بودند از چهره ایشان زدوده شد و در آخر ایشان را به عنوان فردی که باید  راهشان ادامه پیدا کند، معرفی کردید.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: ما دانشجویان و مردم ایران اسلامی از شما صراحتا در خواست میکنیم تا با شفاف کردن عملکرد آقای هاشمی و بررسی مواضع ایشان با در نظر گرفتن عدل وانصاف، راه را برای قضاوت آیندگان هموار کنید. اگر اینکار توسط صداوسیمای تحت نظر  جناب عالی انجام نشود مطمئنا تاریخ قضاوت سختی در مورد شما خواهد داشت و هیچ گاه مردمان انقلابی آینده شما را به خاطر تحریفی که در تاریخ مرتکب شدید نخواهند بخشید.

نظر شما