شناسهٔ خبر: 132202 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اگر ابلاغیه وزیر کشور به معاونان سیاسی برای «نامزد خاص» باشد خلاف محرز است

فروزنده/1 سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اگر استنباط شود ابلاغیه وزیر کشور به معاونانش برای تبلیغ نامزد خاص بوده خلاف محرز است.

به گزارش «نماینده» لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به ابلاغیه وزیر کشور به معاونین سیاسی استانداری‌های سراسر کشور در مورد ارتباط گیری با مردم و تهیه فیلم و کلیپ از این دیدارها اظهار داشت: وزارت کشور مسئول برگزاری انتخابات است و حتماً باید قانون را رعایت کند و در عمل نشان دهد که حافظ رأی مردم است.

فروزنده با تأکید بر اینکه همیشه حفظ رأی مردم حق‌الناس محسوب می‌شود، گفت: وزارت کشور قطعاً این دغدغه را دارد، اما باید مراقب بود که وارد انتخابات زودهنگام نشوند و مسائل اساسی کشور را تحت تأثیر فضای انتخابات قرار ندهند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اگر استنباط شود که این ابلاغیه برای کاندیدای خاصی بوده است خلاف محرز است، خاطرنشان کرد: اگر رسالت آنها تبلیغات برای یک کاندیدای خاص باشد، خلاف است.

وی تأکید کرد: اگر این عملکرد جهت انتخاباتی داشته باشد، دخالت در انتخابات محسوب شده و حتماً خلاف خواهد بود، از این‌رو مواردی که این‌گونه ایجاد شبهه می‌کند باید توسط وزیر کشور اصلاح شود.

نظر شما